• brittaw

Fy vad många med samvetslösa attityder

Har haft några omröstningstrådar om problemen i vårt bostadsområde som blivit en kissplats för utekissare.

Och till min förvåning är det ungefär hälften av Er som röstat på familjeliv som som säger att NI visst skulle kunna kissa där andra bor. Kan ni tänka Er hur det känns för oss som bor där, både förnedringen att andra väljer ut vårt bostadsområde som kissplats och vilken piss-odör där blir. och Ändå ha samvete att göra det. Det är helt samvetslöst.

">

Så här kan det se ut en lördagskväll på vår innergård.  

• Svar på tråden Fy vad många med samvetslösa attityder
  • brittaw

Så här blev svaren i omröstningen:

Obegripligt att folk har samvete att göra det (man)   3,00% (3) Obegripligt att folk har samvete att göra det (kvinna)   48,00% (48) Sorry synd om er, men med fylld blåsa och utan tillgång en toalett hade jag absolut kunnat kissa där i smyg(man)   5,00% (5) Sorry synd om er, men med fylld blåsa och utan tillgång en toalett hade jag absolut kunnat kissa där i smyg(kvinna)   44,00% (44)  

• magda1985

huh måste vara sjukt äckligt att bo på ett sånt ställe. 

Men ärligt hade jag behövt pissa och inte haft något alternativ hade jag garanterat pissat där. Samvetslös ja, nöden har ingen lag för mig.

men hu jag lider med dig, måste ju stinka som fan 

• TrailerTrash

Det är äckligt.I natt har nån jävel kissat i vår trappuppgångKräks

I love the smell of shit in the morning
  • brittaw
    TrailerTrash skrev 2012-03-03 17:53:13 följande:
    Det är äckligt.I natt har nån jävel kissat i vår trappuppgångKräks
    Usch vad äckligt. Det har vi faktiskt sluppit. För vi har portkod. Men fy vad det stinker när kanske 50-60 personer kissar på gården en helgkväll. 
  • charras

Måste man pissa så måste man pissa, vare sig man ställer sig avsides och knäpper ut gylfen eller inte så kommer det ut.
    Gylfmetoden är då att föredra.

Dock så ser jag det som ett litet problem, värre är det när folk måste skita .
    Råkade hitta en sån present i vår trapp för nån vecka sen och det kan jag säga var over the top.

Svar på tråden Fy vad många med samvetslösa attityder