Berner sennen.
Hej , ni som vet om rasen jag vet inte riktigt vad jag ska tänka om vår valp. Hon har dubbla sporrar bak på höger den ena sitter fast i den andra så det är som en extra tå som har en tå. Det finns klor och tramp dyna på båda. På vänster har hon en sporre. De sitter inte lite längre upp på sidan som de brukar göra . Utan bredvid den andra tårna, som om dom sitter på rad alla tål. Hon trampar alltså i även med sporren. Tassen ser bredare ut pga det.
de extra tårna är lösa och ev behöver vi op bort dom . Sen har hon ett litet navelkbrock.
Denna söta tik skulle flytta nu till sin familj men jag börjar fundera om jag ska sälja en valp med dessa fel? Vad ska ja annars göra med henne undrar ni.
Har kvar henne och låta henne gå här hemma. Vi vet ju inte om det måste opereras. Vill inte ha de problemen sen med missnöjd o gnällig köpare. De ska ju veta problemen JA. men ändå de tar en risk o köpa valpen...
Jag vill också vara säker på att köparen gör de op som ev krävs om de skulle bli problem med detta.
Vad tror ni? jag har då aldrig sett det någon gång på någon annan hund.