• MissBisha

Tatueringar för par?

Jag och min sambo har kommit fram till att vi ska göra en likadn tatuering vilket jag tycker är väldigt sött. Det måste ju vara något fint vi båda gillar och helst ha en kärleksfull betydelse.
    Finns det någon somhar något bra förslag eller vet någon internet sida man kan kika på? Tacksam för svar! :)    
  • Svar på tråden Tatueringar för par?
  • Nyfiken gul

välj något som kanske symboliserar just er två, något som förknippas med just ni.

mitt ex och jag hade en story kring en badanka som ett internt skämt oss emellan och just en badanka blev vår symbol.   

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Nancie

Om jag var er så skulle jag välja ut den mest speciella platsen i erat liv- första dejten, där ni gifte er eller annan gemensam plats och tatuera in longituden på någon av er och lattituden på den andra...då är det bara när de två tatueringarna är tillsammans som de skapar platsen för er!

• Anna Svenssonliv

Ååååh vilket bra tips om en romantisk plats! Det måste jag o min man göra! Vi älskar en viss stad och bodde där en tid. Försöker återvända minst en gång per år.

Jag har länge tänkt tatuera in öns konturer ( kartbild) men det här var coolare.

Tips på kroppsdel?

• Nancie
    Anna Svenssonliv skrev 2012-03-04 10:24:33 följande:
    Ååååh vilket bra tips om en romantisk plats! Det måste jag o min man göra! Vi älskar en viss stad och bodde där en tid. Försöker återvända minst en gång per år.

Jag har länge tänkt tatuera in öns konturer ( kartbild) men det här var coolare.

Tips på kroppsdel?
    Har tyvärr inget tips på kroppsdel...det är ju väldigt individuellt vad man tycker är snyggt och acceptabelt.
    Själv tycker jag att insidan på handleden är snyggt...och håller man då varandras händer så förenas ju koordinaterna <3
  • Anna Svenssonliv

Det var ett Superbra tips ju! Tack

Svar på tråden Tatueringar för par?