Euroshoppers tvättmedel?
Är det bra? Har hört att Coop´s Xtra ska vara bra, är ju även det ett lågprismärke.
Mvh .....
Är det bra? Har hört att Coop´s Xtra ska vara bra, är ju även det ett lågprismärke.
Mvh .....
Hej!
I sista nummret av Vi föräldrar hade de testat olika tvättmedel. Eldorado ficka en 4:a Det enda negativa de skrev var attförpackningen var svåröppnad och att öppningen var lite. Men den ska klara fläckar mycket bra. Coop x-tra fick 4,5. Den fick inget edslag på förpackningen, så det är det som skiljer åt i deras test.
Jag har också läst Vi föräldrar och fick mig faktiskt en fundering. Har alltid köpt Grumme tvättsåpa eftersom äldsta grabben är allergisk. Såg där att Hemköps allergi-testade var ju hur mycket billigare som helst och att Grumme inte alls var den bästa för allergiska barn. (Däremot det dyraste).
Skulle aldrig ha köpt Coop´s Xtra förut men nu när jag sett att den fick bland de bästa i testet (eller om det rent av var bäst) så kommer jag definitivt att köpa den. Varför slänga ut det dubbla i kostnad bara av gammal vana??
Oj gummsan82 såg nu att det var Euroshopper du undrade över...deras fanns tyvärr inte med i testet.
Jag använder Euroshopper. Har inte hört om några tester. Själv tycker jag iaf det är värt pengarna
jag tycker både coop och euroshopper är bra fukar bra mot vanliga fläckar men om dom e intorkade så behöver man blötlägga en stund innan