• Gummsan82

Euroshoppers tvättmedel?

Är det bra? Har hört att Coop´s Xtra ska vara bra, är ju även det ett lågprismärke.

Mvh .....

• Svar på tråden Euroshoppers tvättmedel?
  • nilla77

Hej!
    I sista nummret av Vi föräldrar hade de testat olika tvättmedel. Eldorado ficka en 4:a Det enda negativa de skrev var attförpackningen var svåröppnad och att öppningen var lite. Men den ska klara fläckar mycket bra. Coop x-tra fick 4,5. Den fick inget edslag på förpackningen, så det är det som skiljer åt i deras test.

• mammizen

Jag har också läst Vi föräldrar och fick mig faktiskt en fundering. Har alltid köpt Grumme tvättsåpa eftersom äldsta grabben är allergisk. Såg där att Hemköps allergi-testade var ju hur mycket billigare som helst och att Grumme inte alls var den bästa för allergiska barn. (Däremot det dyraste).

Skulle aldrig ha köpt Coop´s Xtra förut men nu när jag sett att den fick bland de bästa i testet (eller om det rent av var bäst) så kommer jag definitivt att köpa den. Varför slänga ut det dubbla i kostnad bara av gammal vana??

• nilla77

Oj gummsan82 såg nu att det var Euroshopper du undrade över...deras fanns tyvärr inte med i testet.

• Avelyn

Jag använder Euroshopper. Har inte hört om några tester. Själv tycker jag iaf det är värt pengarna

• alexandra 86

jag tycker både coop och euroshopper är bra fukar bra mot vanliga fläckar men om dom e intorkade så behöver man blötlägga en stund innan

Svar på tråden Euroshoppers tvättmedel?