• caaroooline

Easy rider X ståbräda till emmaljunga scooter?

Passar Easy rider X ståbräda till Emmaljunga scooter? 

Ni som har ståbräda till eran scooter, vad har ni då för ståbräda?
    behöver hjälp! 

• Svar på tråden Easy rider X ståbräda till emmaljunga scooter?
  • MHM

Jag har en Lascal maxiboard, den passar iaf...

• caaroooline

Okej! tack för tipset, hur ser din scooter ut? där man sätter fast den. För min är lite avlång. 
    har en av dom nyare scootrarna 

• MHM
    caaroooline skrev 2012-03-05 09:33:04 följande:
    Okej! tack för tipset, hur ser din scooter ut? där man sätter fast den. För min är lite avlång. 
    har en av dom nyare scootrarna 
    Jag har också den nya, det var lite knepigt att sätta dit den. Men med Lascal kan man kolla här: http://www.buggyboard.info/index.php på den vagn man har och se bilder på vart man ska fästa den. Det är lite svårt att förklara men gå in där och kolla på scooter.
  • MHM

Jag kikade nyss, och på den delen där det står modell och sånt har jag fäst brädan på.

• MHM

Det finns en stor och en liten, det är den stora som passar bäst. 

• caaroooline

Okej! 
    eftersom Easy rider är billigare är jag sugen på en sån. men då är jag orsäker på om den passar. det är dåligt att emmaljungas egna inte ska passa !!?  

• MHM
    caaroooline skrev 2012-03-05 10:40:11 följande:
    Okej! 
    eftersom Easy rider är billigare är jag sugen på en sån. men då är jag orsäker på om den passar. det är dåligt att emmaljungas egna inte ska passa !!?  
    På emmaljungas hemsida står det att vagnen är kompatibel med åkbrädan, men jag vet inte.. dom gamla modellerna fungerade ju inte men nu kanske det går.

Svar på tråden Easy rider X ståbräda till emmaljunga scooter?