• Carro1980

Behöver råd

Det är såhär att pappan till min dotter ska få stödperson. Men hon ska först lära känna min dotter. Men tills dess ska han träffa tösen hos mina föräldrar men han vill inte gå dit. Han har snart inte träffat tösen på en månad. O igår bokade han av mötet frör jobbet. Hmmmmm vilket intresse har man då för sitt barn. Men han vill jäklas med mig hela  tiden. Fast han kontaktar inte mig. Men han har gått till tingsrätten o sagt en massa lögner-. O att han inte får träffar henne men det är han osm har varit borta så mycket från tösen. vad gör man?
  • Svar på tråden Behöver råd
  • vivla

Ar ingen erfarenhet men kan du intr dokumentera alla tillfällen och hans bortförklaringar så du hardet nedskrivet ifall du får svara pÅ det senare? Att han inte vill träffa henne kan du inte göra mycket åt men försök sokumentera samt berätta för någon annan varje gång han avbokat så du har lite back up och kan hänvisa åt det i dokumentationen också!

• Carro1980
    vivla skrev 2012-03-06 08:37:24 följande:
    Ar ingen erfarenhet men kan du intr dokumentera alla tillfällen och hans bortförklaringar så du hardet nedskrivet ifall du får svara pÅ det senare? Att han inte vill träffa henne kan du inte göra mycket åt men försök sokumentera samt berätta för någon annan varje gång han avbokat så du har lite back up och kan hänvisa åt det i dokumentationen också!

japps tack... Jobbigt. Stor vårdnadstvist
  • vivla

Förstår att det är jobbigt men kan inte föreställa mig hur det är. Hoppas det löser sig!

• Carro1980
    vivla skrev 2012-03-06 10:18:19 följande:
    Förstår att det är jobbigt men kan inte föreställa mig hur det är. Hoppas det löser sig!

Tack.
Svar på tråden Behöver råd