• trollprinsessan

ang. ekonomi som deltagare i t ex Biggest Loser...

Måste bara få fråga.
    Hur gör deltagarna rent ekonomiskt när de är med i program som t e x Biggest loser osv? Alltså program där man måste vara hemifrån en längre tid.
    Det betyder ju att de inte kan jobba och på så sätt inte tjänar några pengar.. Eller har alla deltagare en hel madrass med sparpengar?

• Svar på tråden ang. ekonomi som deltagare i t ex Biggest Loser...
  • Erika1207

Jag har hört att dom får alla dina räkningar betalda av programmet, betyder dock inte att det stämmer eller att det är så på alla program ...

• Nica 1

Några kanske har samlat ihop semester övertid osv. Jag vet faktiskt inte hur långtid det rör sig om. Men jag har hört att de får typ nån dagersättning på en minimal summa men säger som nån annan har ingen aning om det stämmer

• trollprinsessan

Jag har nämligen anmält mig till ett liknande program, men jag har ju knappast råd att vara borta så länge ifrån jobbet .... jag vill gärna bo kvar i min lägenhet ;-P

• Selaine

Har för mig att Robinsondeltagarna fick ersättning. Herregud, de jobbar ju faktiskt, när de medverkar i ett TV-program och lockar tittare = ger inkomster åt tv-bolaget.

• Erika1207

Det får du annars garanterat reda på om du kommer med:) så får du berätta för oss hur det är :p

• Nica 1

Men många av sådana dokusåpamänniskor bloggar ju så fråga via deras kommentarsfält i bloggen

Svar på tråden ang. ekonomi som deltagare i t ex Biggest Loser...