• Knasan86

Vart göra tidigt ultraljud i Gbg?

Funderar på att göra ett tidigt ultraljud eller ett vul i vecka 8-10 Nån som kan rekomendera nån bra i Kungsbacka eller Gbg området?

• Svar på tråden Vart göra tidigt ultraljud i Gbg?
  • Nina 27

Jag har beställt tid på Emma Ultraljudsklinik i Göteborg..där gör dom tidiga ultraljud från vecka 8.. Har hört att det ska vara jättebra där så får hoppas på det bästa =)

• Emma85Gbg
    Nina 27 skrev 2012-03-07 20:14:31 följande:
    Jag har beställt tid på Emma Ultraljudsklinik i Göteborg..där gör dom tidiga ultraljud från vecka 8.. Har hört att det ska vara jättebra där så får hoppas på det bästa =)
    Jag har gjort ultraljud där två gånger. Kanon bra ställe !
  • Knasan86

Tack för tipsen, var inne på Emma ultraljudsklinikens hemsida och det såg ju bra ut!!!

• qatteriin
    Knasan86 skrev 2012-03-07 20:29:43 följande:
    Tack för tipsen, var inne på Emma ultraljudsklinikens hemsida och det såg ju bra ut!!!

De var väldigt trevliga när vi var där och det kändes himla lyxigt. Vi gjorde 3D-ul där i v 26+0, de tidiga har vi gjort på Barnmorskegruppen eftersom vi ändå går där. Lycka till förresten!
  • ialia

Vi var på emma ultraljudskliniken i måndags. De var jätte bra. Man fick titta på en 42 tums tv under ultraljudet. Vi fick med oss 6 st bilder och samma bilder på en dvd.

• 2barnsmamman89

jag har gjort mina tidiga VUL i vecka 8 på Nordstans gyn i 5ans hus,, kostar bara 200 kr och går på högkostnadsskydd

♥Elina 22/1-2010♥Linnéa 21/6-2011♥
Svar på tråden Vart göra tidigt ultraljud i Gbg?