• CeciliaMaria82

När kom er mens tillbaks efter att ni fött barn?

När kom er mens tillbaks och blev regelbunden efter att ni fött eran bebis?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När kom er mens tillbaks efter att ni fött barn?
  • CeciliaMaria82

Min dotter är 6 månader och min mens har ännu inte dykt upp, känns skönt men tycker ändå det är lite obehagligt eftersom man ska ta såna där minipiller varje dag med 3h marginall och vem vet om det kan ha knasat utan att jag vet om det 

• La Lola

Med Hedda; 5 mån
    Med Alma; 4½ mån.

Röstade på 5 mån.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Kina79

Mellan 4 och 5½ veckor efter förlossningen med alla tre. Trots helamning Gråter

Älskade prinsessor!! Tyra 2004-02-20 Ellen 2006-04-12 Agnes 2010-05-03
  • Mercurialis

Efter första barnet kom mensen tillbaka efter nio månader. Efter andra barnet kom den tillbaka efter tre månader. Den har varit regelbunden.

Båda gångerna kom mensen tillbaka två månader efter att jag slutat amma helt.

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • 010306

2 månader efter dem 2 första & 3 månader efter 3:an har jag för mej. Helammade alla .

• annca

Första barnet inte en aning eftersom den inte kommit tillbaka på naturlig väg innan jag fick minipiller utskrivna.

Andra efter 4 mån.

~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
  • April barn

Alltså, den kom efter 8 månader och var då cykler på 6 veckor. När sonen var 10 månader blev jag gravid igen men fick MA och efter det har den inte kommit mer :)

Så jag röstar 8 månader, för då kom den tillbaka :)

MA v.17 -2009 ♥ Marcus 8 December 2010 - 3 560g & 55cm kärlek ღ MA v.9 -2011
Svar på tråden När kom er mens tillbaks efter att ni fött barn?