• Anonym

Vanlig sex efter analsex, farligt?

Är det farligt om man har analsex och sedan vanlig sex direkt efter?
    kan det bli bakterier eller infektioner i puppan?

• Svar på tråden Vanlig sex efter analsex, farligt?
  • Gisse the one and only

Ja det kan det.

• littlemike

Ja det kan bli infektioner

• Springsteen

Ja det kan det!!! colon bakterien är den vanligaste bakterien för urinvägsinfektioner vilken kommer från analen... därför ska man ju alltid tvätta sig framifrån och bak...

• Snowgirl

Ja verkligen. Det ska man inte göra. De bakterierna vill du inte ha i slidan som kommer ifrån tarmen. Hygienen är jätteviktig när man har analsex.

• Anonym

men hur ska jag göra rent de nu då för att undvika bakterierna?

• Gisse the one and only

Så du har redan gjort det?

• Springsteen

Jag skulle nog använt kondom... bara och byta emellan... fast jag skulle nog aldrig ha det i o för sig... riskerna är ganska stora... med analfissurer och impotens

• Anonym

så här efter är det inte så mycket tror jag

• Anonym

aa vi har gjort de .
    impotens? en tjej kan väl inte bli impotens?

• Springsteen

inkontinent menade jag ju... sorry

• Anonym

vad är inkontinent ?

• Snowgirl

Tror hon menar inkontinens, och det är när man inte kan hålla tätt...alltså man kissar på sig

• Anonym

å fyfan! hur vanligt är det att man får så då efter analsex?

• Anonym

Men hur får ja rent de då så de inte blir nåt? äre bara å spola rent?

• Springsteen

att man inte kan hålla avföringen!!! musklerna kring analöppning KAN förslappas och du kan inte hålla emot avföringen

• Anonym (love it!!)

Ähh.. jag har haft analsex miljoner ggr.. blandat med vanlig sex, oral sex.. vi har bara kört på ... inte tänkt på att tvätta av oss, innan man kör i nästa *hål*.. förutom oralsex då, .. har aldrig blivit sjuk eller nåt.. så ta det lugnt bruden!

• Anonym

Bry dig inte om "love its" inlägg- TVÄTTA DIG! Du Kan få infektioner, dumt att riskera det!

• Anonym

Så känslig som jag är för urinvägsinfektion så hade jag GARANTERAT fått urinvägsinfektion om jag gjort så.. under förra graviditeten fick jag tom njurbäckeninflamation pga. att vi slarvade med att tvätta av den mellan. Så se till att tvätta!

Svar på tråden Vanlig sex efter analsex, farligt?