• Uppochhoppa

Träning för platt mage efter graviditet!

Hej allesammans!

Tänkte att jag skulle tipsa er om bra övningar för att få platt mage efter graviditet. Många får kvar den där lite putande magen längst ner, som kan vara så svår att bli av med. Jag har övningar som är fina fisken för att få bort det som putar och ger gott resultat!

De är svåra att beskriva med enbart text, i bloggen har jag lagt in utförliga beskrivningar med bilder till. Berätta gärna om andra favoritövningar du har  så hjälps vi åt att bli starka inifrån och ut!

www.uppochhoppa.se

ta ett kliv mot dina mål, besök en av Sveriges mest populära träningsbloggar - Uppochhoppa.se
  • Svar på tråden Träning för platt mage efter graviditet!
  • partouze

Hjälper dessa övningar även fast det gått snart 2 månader sen förlossning?

• jamila2000

Hoppas verkligen det här har det gått 6 månader sen förlossningen och jag ser ut att vara i 5:e månaden med dennna mage får panik när jag tänker på sommaren och bikini.

• Uppochhoppa

Övningarna hjälper ALLA, oavsett om man har bebis som är en månad eller barn som är tre år ( eller 13!) Det hjälper även de som aldrig varit gravida. Gör dessa övningar istället för att sätta igång med sit-ups som ändå inte hjälper pga att magmusklerna delat sig under graviditeten. Det kan ta upp till ett år efter graviditet innan magmusklerna hittat varandra igen, under tiden SKA och bör man träna de inre magmusklerna så siom jag beskriver i min guide för platt mage. Det kommer garanterat ge fint resultat!

ta ett kliv mot dina mål, besök en av Sveriges mest populära träningsbloggar - Uppochhoppa.se
Svar på tråden Träning för platt mage efter graviditet!