Malmö erotik ????
jag och min fru ska åka till malmö om några helger finns där någon bra erotik shop eller något annat erotiskt place man kan besöka???
jag och min fru ska åka till malmö om några helger finns där någon bra erotik shop eller något annat erotiskt place man kan besöka???
Vill också veta bor i Malmö känner inte till nåt vettigt som är erotisk
Ni kan ju alltid besöka kultstället Grottan i Malmö
Det finns tcå erotikbutiker i Malmö. Taboo och Grottan. Den sistnämnda är väl lite mer junkig och skum. Har för mig jag varit där inne en gång för länge sedan. Taboo är väl lite mer seriös (har dock inte varit där). Där finns även en sexbio där.
Annars finns Köpenhamn inte långt borta. Där finns det mesta för alla smaker
Finns inte swingersstället kvar? Fast det krävs iofs en invite.
Har varit på Taboo och kan rekommendera det. Har en del att välja mellan och trevlig personal.
tackar för alla tips
Väljer hellre Grottan efter mycket dålig erfarenhet på Taboo.
Får man fråga vad som var dåligt på Taboo?
(PMa om du inte vill skriva det här.)
Väljer hellre Grottan efter mycket dålig erfarenhet på Taboo.
Har nog aldrig garvat så mycket som när min nya kille (vi var två 19-åriga studenter) tjatade och absolut ville att vi skulle åka till Grottan, och han själv blev grön och fick gå ut det första som hände för han mådde illa av ett filmomslag med en kvinna som stoppade upp ålar i ******.
Jag studerade intresserat allt knepigt som fanns där. Senare tog jag intresset till London och fick ett gäng gubbar att nästan fly källaren i Soho där de saftiga grejerna fanns. De pallade inte med att en söt 21-åring och hennes medsläpade kompis stod och läste över axeln när de kinkade sig.