• PojkMamma85

En äkta gucci??

Det står gucci på skylten, syns inte för ljuset.

vet inte om denna hamnar rätt nu.
    M;en jag har en väska med gucci märket, bifogar en bild, ngn som är bra på att se om den är äkta? 
  • Svar på tråden En äkta gucci??
  • Vippet

Kolla insidan av väskan, där borde det finnas en serienummer om den är äkta. Serienumret kan sitta någon annan stans, men vad jag vet så har alla äkta väskor serienummer. 

• SoStylish

Fakeväskor har också serienummer så det är inget att gå på. Är den gjord i skinn för det första? Den ser riktigt plastig ut på bilden. När och var har du köpt den?

• PojkMamma85
    SoStylish skrev 2012-03-09 09:25:41 följande:
    Fakeväskor har också serienummer så det är inget att gå på. Är den gjord i skinn för det första? Den ser riktigt plastig ut på bilden. När och var har du köpt den?

det känns som skinn, ljuset reflekterar galet
  • elle91

Luktar det skinn och soma in märtet im du kan jag är inget proffs men vi får in märkets väskor ibland från bla gucci ysl osv

• SoStylish

Kan du inte ta bättre bilder? Var har du köpt den? Och när? Jag vet inte ens om Gucci gjort väskor i den där modellen utan det ser snarare ut som en klassisk kopia med en ingraverad Gucci-logga på.

• PojkMamma85
    elle91 skrev 2012-03-09 09:37:02 följande:
    Luktar det skinn och soma in märtet im du kan jag är inget proffs men vi får in märkets väskor ibland från bla gucci ysl osv

den luktar skinn ska försöka få bättre bild på märket. väskan har funnits i massor av år den är allt annat en ny
  • P  P  Potatisgris
    PojkMamma85 skrev 2012-03-09 09:28:32 följande:
    det känns som skinn, ljuset reflekterar galet
    Lukta!
  • PojkMamma85
    P P Potatisgris skrev 2012-03-09 09:44:10 följande:
    Lukta!
    de luktar som skinn =)
  • Vippet

Har den ingen serienr så skulle jag gissa att den är fake.

• elle91

Ser inte ut som det märke som vi brukar få in på jobbet hur ser tyget ut invändigt? Äkta märkesväskor brukar ha sitt husemblem instansat nånstans där det inte syns så bra har jag fått lära mig av förstårsigpåarna så det kan du också titta efter

• Pwen

Det där är ingen Gucci.
    Loggan ser inte ut så där och modellen finns inte heller. 

Those are just your emotions acting without the benefit of intellect
  • PojkMamma85
    Pwen skrev 2012-03-09 09:58:03 följande:
    Det där är ingen Gucci.
    Loggan ser inte ut så där och modellen finns inte heller. 

tack =)
Svar på tråden En äkta gucci??