• Svar på tråden Min man har köpt en sån här
  • orpon

Hahaha, klockrent... en sån vill jag oxå köpa!

• Rakad Apa

Vad är det? Ser ut som en apparat som man mjölkar kor med, eller en avancerad penispump.

?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Fia 28

Ser ut som en mjölkmaskin, eller en penispump för minisnoppar (läs plural) =).

• Anonym
    Rakad Apa skrev 2012-03-09 13:27:06 följande:
    Vad är det? Ser ut som en apparat som man mjölkar kor med, eller en avancerad penispump.
    Jag tror det är en mjölkmaskin för kor ja!! Tvivlar dessutom på att man får in snoppen där. Jo om han har en snopp stor som en prinskorv kanske!
  • Takex

Lämna! Jag hade aldrig velat leva med en man som inte tyckt det räckt med mjölken jag köpt hem. Han är säkert psykopat.

• orpon
    Takex skrev 2012-03-09 13:30:04 följande:
    Lämna! Jag hade aldrig velat leva med en man som inte tyckt det räckt med mjölken jag köpt hem. Han är säkert psykopat.
    Moahahaha!
  • SupersurasunkSara
    Anonym (upprörd fru) skrev 2012-03-09 12:41:11 följande:
    I dag när jag städade vårt gemensamma hem hittade jag en sådan här apparat

http://212.112.179.20/images/21/2162024493.jpg

Betyder det att jag inte duger som kvinna ? 
    Nej. Det betyder att han och tre andra män med minisnoppar träffas för en stunds killsnack med tillhörande 'avrunkning'.
  • Galino
    SupersurasunkSara skrev 2012-03-09 14:06:31 följande:
    Nej. Det betyder att han och tre andra män med minisnoppar träffas för en stunds killsnack med tillhörande 'avrunkning'.
    Vuxna män gör saker tillsammans...? Drömmer
  • Anonym (Kille)

Ska jag som man klaga på då att min tjej har köpt en dildo, duger inte jag som man då ?

• LillGris
    Anonym (Kille) skrev 2012-03-09 16:08:28 följande:
    Ska jag som man klaga på då att min tjej har köpt en dildo, duger inte jag som man då ?

Hear hear!
  • mliten

Han överfaller killar som han spermanappar och sen får han storkovan på spermabanken.
    Det tror jag.

• SupersurasunkSara
    mliten skrev 2012-03-10 18:03:50 följande:
    Han överfaller killar som han spermanappar och sen får han storkovan på spermabanken.
    Det tror jag.
  • Anonym
    Anonym (Kille) skrev 2012-03-09 16:08:28 följande:
    Nej. Hon är garanterat mer nöjd med sin dildo.
  • Anonym (Kille)
    Anonym skrev 2012-03-11 19:08:58 följande:
    Nej. Hon är garanterat mer nöjd med sin dildo.
    Tror jag icke. Sexleksaker är roliga grejer. Men de klarar sällan ersätta en människa som har personlighet och kan vara mer flexibel än något sexleksak.

Det är så jag ser både på porr och sexleksaker. Dem är bra, men partnern slår alltid högre då en partner har så mycket mer.
  • Blommorna och bina

Ha ha, var hade han gömt den?
    Och vad gör han med den? :) 

Svar på tråden Min man har köpt en sån här