Har ätit Seroquel tillsammans med Efexor, Lamictal och litium.. Jag blev helt galet trött av den tyvärr :( Fick sluta med depot och ta vanlig seroquel på kvällen innan jag skulle lägga mig, men det hjälpte inte. Gick runt som en zombie hela dagarna, så fort jag satte mig på t ex bussen för att åka i 5 minuter så somnade jag. När jag nattade sonen vid 19:30 somnade jag och det var helt omöjligt att vecka mig efter det. Jag hade inget val, var jättedålig och självmordsbenägen, så det var ju bättre att gå runt som en zombie, men det var inte roligt :( Men jag säger inte att du inte ska försöka, för biverkningar (t ex trötthet) varierar från en person till en annan. Dessutom är man ofta tröttast i början, det brukar gå över lite när kroppen vänjer sig vid medicinen. För mig gick tröttheten tyvärr aldrig över (fast den blev bättre, första gången jag tog seroquel somnade jag stående på gatan...) men jag tycker du ska prova den ändå, höj den långsamt och ge det lite tid för att se hur du mår. Det vore ju jättebra om den hjälpte :)