• linda0­01
    Äldre 9 Mar 15:25
    11804 visningar
    6 svar
    6
    11804

    Min man....

    Min man blev en ängel för snart tre veckor sen. Detta va något han valde själv! Han tog livet av sig här hemma o ja hitta honom..., ja som inte ens hade en aning om att han tydligen mådde skit
    Eftersig lämnade han mej, tre barn o två bonusbarn, hus o lån!

    Kan inte förstå hur ja ska kunna gå vidare utan honom! Saknaden e så stor!
    Har så mycke o säga men inget kommer fram förutom,,, varför??? 

  • Svar på tråden Min man....
  • Äldre 9 Mar 18:24
    #1

    Det var mycket sorgligt att läsa din trådstart. Du blir verkligen lämnad med stora uppgifter att lösa. Då måste din man verkligen ha haft det svårt, för annars lämnar man ju inte dem man älskar mest. Jag sänder en kram till dig!

  • linda0­01
    Äldre 9 Mar 21:46
    #2

    Konstigt bara att ja inte har märkt något o att han inget sa till mej!
    Kan inte förstå!!!
    Hur ska ja klara mej utan honom??? Min älskling fattas mej så!  

  • Pricki­g123
    Äldre 9 Mar 21:56
    #3

    Jag beklagar verkligen och hoppas du får stöd och hjälp av familj/vänner. Ibland kan det vara skönt att prata med en kurator också. Det är hemskt och jobbigt men med tiden kan det kännas lite lättare.
    Styrkekram till dig! 

  • linda0­01
    Äldre 9 Mar 22:02
    #4

    Som tur e så har ja släkt o vänner runt omkrin mej, även min mans syskon ställer upp till 100%...
    En kurator har ja redan kontakt me, tror inte att men rer ut något sådant här själv!
    Men allt känns så jäkla tungt!
    När vi va o titta på min man efter han hade gått bort så lovade ja han att ta hand om barna, men just nu e de riktigt tungt, ja vet att ja kommer klara de men de e så jobbigt!
       

  • Pricki­g123
    Äldre 9 Mar 22:21
    #5

    Himla tur och skönt att du har familjen:)
    Jag kan inte ens föreställa mig vad du går igenom..men det är ok att må skit och du måste inte må bra på en gång...ta den tid du behöver och sörj..sedan kan du försöka återgå till vardagen och du kommer fixa ta hand om allt..ge det bara tid och stressa inte upp dig. Nu måste du ta hand om dig först för barnens skull. Kram 

  • linda0­01
    Äldre 13 Mar 22:48
    #6

    Jag vet inte riktigt vart ja befinner mej i allt, allt känns så konstigt. Jag vet att han e borta men har svårt att förstå de. Jag känner mej helt tom i kroppen, som om ja hade ett stort hål i min själ...
    Kan få dåligt samveta när ja inte ens kan gråta ibland...
     

Svar på tråden Min man....