Skötbord MED badbalja
Är det någon som har en ,vad tycker ni, hur länge kan man använda den??
Funderar på en men har ingen koll på läget!!!
Hilfe!!!!!!!!!!!
Z
Är det någon som har en ,vad tycker ni, hur länge kan man använda den??
Funderar på en men har ingen koll på läget!!!
Hilfe!!!!!!!!!!!
Z
Well, vi har köpt en....men bebben vill inte komma ut!!!! Den står monterad i badrummet och är väldigt fin att se på!!! Har dock inte testat ännu. Det var egentligen makens förslag och han fick sin vilja igenom!! Ibland måste man ju ge sig! Så, jag kan tyvärr inte säga varken bra eller dåligt ännu!
Lycka till med val av skötbord!
NISnobben.
Vi har ett sånt hemma, och jag tycker att det bara står i vägen. Det är lite större än andra (badbaljan är under själva skötbordet så man lyfter av dynan mm bara) jag blev rekomenderad att bara använda baljan "dom första månaderna" men tycker baljan är ganska stor..så det borde väl gå ett tag längre..:) Har du gott om plats hemma i badrummet så man det vara nåt att satsa på tror jag:) Har aldrig använt vårat,så kan inte säga mer än att jag tycker det är väldigt stort bara :) lycka till!
Vi har ett sådant som står på vårt badkar (men vi har en duschkabin också så det är helt ok, vi tar aldrig bort det...) och vi är supernöjda med det! Vår modell, köpt på Backaplan, Babyhörnan i Gbg, har badkaret utdragbart under skötbordet, ingenting att lyfta bort; vi har det utdraget för det mesta. Märket heter "Brevi" men vet inte vad modellen heter.
Vår son är nu två år och badar fortfarande i det utan bekymmer, praktiskt för ryggen och mer behäöndigt än i det stora badkaret.
Vårt enda bekymmer just nu är att pojken med lätthet klättrar upp på badkarskanten, ner i sitt eget badkar, upp på skötbordet och lägger sig ner och sträcker sig efter duschhandtaget när han vill bada ( och det vill han mest hela tiden, typ... )
Vad gäller bad; vi fick tipset på BB (som vi följde) att låta pappan bada, och att göra det till en mysig pappa-och-barn stund, som mamma har man ju amningen, och i vårt fall i varje fall var det mycket lyckat. Jag har ännu egentligen inte badat min son, det är någonting han och hans pappa gör tillsammans under stoj och plaskande...