• Anonym

Min lust försvinner...

Hejsan!

Min lust håller på att försvinna.. vet inte vad jag ska göra om det är temporät eller inte..

förut hade jag och min tjej sex 1-3 ggr per dag i snitt.. men har gått ner till väldigt lite på senaste tiden.
    Dock finns det några faktorer som spelar in..

1) Hon blev gravid och vi gjorde en abort... blivit väldigt svårt att ha sex för mig.
    2) Vi satte in en spiral, men ibland är hennes mens sen.. och när den är det... då bryter jag nästan ihop. Vet inte vad jag ska göra och har i princip blivit rädd för att ha sex.

Jag tänder fortfarande på henne, hjälper henne komma m.m. men har svårt att komma själv / ha sex.

Dessutom finns det en grej till att jag börjat tänka mycket på att ha sex med en annan kvinna då min flickvän var min första och enda person jag kysst / haft sex med.

Vet inte riktigt vad jag ska göra, några ideér? Min flickväns sexlust har inte påverkats något efter allt som hänt och det tär på mig ännu mer att jag nekar henne ibland. 

• Svar på tråden Min lust försvinner...
  • Zakk

Sök hjälp?????? Finns folk som jobbar med sådana problem hela dagarna..

• Anonym

Kan vara bra att prata med någon faktiskt..

• Jordgubbssmak

Det kanske vore bra för dig att använda ett preventivmedel som du själv har kontroll över så du vet att du själv kan styra över risken att bli gravid. Prova att använda kondom i kombination med hennes spiral och se om det kan få dig att slappna av mer?

Svar på tråden Min lust försvinner...