DP - hur känns det?
Ni tjejer som provat, hur känns det jämfört med "vanligt" sex? Om ni skulle försöka beskriva det.
Ni tjejer som provat, hur känns det jämfört med "vanligt" sex? Om ni skulle försöka beskriva det.
DP = Double Penetration?????
Det var en av mina absolut högsta fantasier och jag har nu fått uppleva den.
Det var exakt så skönt el tom skönare än vad jag ens hade kunnat föreställa sig. Mycket till stor del för att mannen verkligen hade varit mån om att ta reda på mina tankar och fantasier innan plus att han är en suverän älskare.
Hur ska man beskriva det? Uppfyllande? Förutom själva upplevelsen att få så mycket uppmärksamhet från två omtänksamma män samtidigt så var det oerhört skönt. Jag kom gång på gång. Vill så gärna uppleva det igen. Gärna med en extra man.
Nu är jag ju man men, eftersom flera av mina gifta älskarinnor har haft just det som en av sina fantasier de velat uppleva så har ju även jag uppevt det, flera gånger, om än från ett annat håll... Kräver såklart mycket förtroende, att kvinnan slappnar av och vet att hennes man/älskare är lyhörd och känner av henne. Men sen, själva situationen, att vara så totalt i fokus för två män brukar ju till att börja med göra henne oerhört tänd, kåt.
Att sen ligga under, hon rider mig (jag är rätt välutrustad så det brukar vara bättre att den "extra" mannen tränger in analt) och se hennes ansiktsutryck, känna henne när han sakta kommer in. En otroligt häftig upplevelse även för mig, som man. Och än bättre när det, som för flera leder till att de kommer. Och kommer. Och kommer igen...
Det var en av mina absolut högsta fantasier och jag har nu fått uppleva den.
Det var exakt så skönt el tom skönare än vad jag ens hade kunnat föreställa sig. Mycket till stor del för att mannen verkligen hade varit mån om att ta reda på mina tankar och fantasier innan plus att han är en suverän älskare.
Hur ska man beskriva det? Uppfyllande? Förutom själva upplevelsen att få så mycket uppmärksamhet från två omtänksamma män samtidigt så var det oerhört skönt. Jag kom gång på gång. Vill så gärna uppleva det igen. Gärna med en extra man.
Verkar vara få tjejer som provat detta....
Jag skulle vilja... Men har inte träffad rätt man... Finns mycket jag skulle vilja uppleva!!!
Som man känns det riktigt skönt när det blir extra trångt, och tjejernas reaktion gör att man själv blir extra kåt. Har gjort det med 3 olika tjejer, och alla har verkligen älskat det. Kommer att tänka på en analsexfientlig artikel för många år sedan, där det bland annat påstods att endast 1% av kvinnor gillade analsex och att det krävdes lokalbedövning för att genomföra en dubbelpenetrering...fnissar för mig själv varje gång jag tänker på den artikeln.
Provat och ja.. det var helt underbart. Nu har jag inte det så i mitt liv, just nu att jag har "tillgång" till denna sköna upplevelse. Fast å andra sidan, så har jag ju inte gjort det på riktigt. Det var "nästan" på riktigt iallafall, alltså en irl och en dildo;)
Men ja... skönt var det, ja. Prova!
Fyllda 42 år och har testat på allt...nja....mycket men det finns ju givetvis lika mycket utforska kvar Jag fattar inte ens själv varför jag tycker att vara 2 killar på en tjej där hon ändå står i fokus....Givetvis finns det en lång version eller den korta KBT terapin. Kanske att det finns en tabubelagd stämpel? Jag vet inte men så länge alla känner sig totalt avkopplade och och samspelta så är det bara att köra ALL-IN! :) Nån som har testat typ.....en äldre...en mindre äldre och en ung tjej? Tjejerna i dag tar för sig ska ni veta :)
Svårt att beskriva. Som att rida en skön kuk och samtidigt ha analsex mrd en extra bonus av att vara extra uppfyld och omhändertagen. Extrent ?könt att börja med att rida gubben och sedan böja sig fram och nedan man kysser honom djup och intensivt känna en hård kuk tränga in där bak. Ett GB skulle inte vara komplett utan DP.
Låter fantastiskt! Har aldrig haft möjligheten att prova detta men skulle görna göra det om jag fick chansen...
Maxat, töjd, vrålporrigt och extremt upphetsande!
Fyllda 42 år och har testat på allt...nja....mycket men det finns ju givetvis lika mycket utforska kvar Jag fattar inte ens själv varför jag tycker att vara 2 killar på en tjej där hon ändå står i fokus....Givetvis finns det en lång version eller den korta KBT terapin. Kanske att det finns en tabubelagd stämpel? Jag vet inte men så länge alla känner sig totalt avkopplade och och samspelta så är det bara att köra ALL-IN! :) Nån som har testat typ.....en äldre...en mindre äldre och en ung tjej? Tjejerna i dag tar för sig ska ni veta :)
Inget för mig
Låter fantastiskt! Har aldrig haft möjligheten att prova detta men skulle görna göra det om jag fick chansen...