• Dargo

Bok med flyttbara klistermärken

När jag var liten fanns det böcker/häften med bakgrundsmotiv och flyttbara klistermärken där man kunde skapa sina egna sagor. Minns att jag hade en sådan med en nallebjörnsfamilj där miljön var i deras stuga. Fick även ett par när jag som liten flög med SAS. Vet ni vad jag menar? Vad heter dessa och var kan man hitta sådana idag?

• Svar på tråden Bok med flyttbara klistermärken
  • Limja

Finns t ex med bamse och smurfarna på en leksaksaffär där vi bor, på avdelningen med klistermärken.

• Dargo
    Limja skrev 2012-03-10 19:16:03 följande:
    Finns t ex med bamse och smurfarna på en leksaksaffär där vi bor, på avdelningen med klistermärken.
    De finns fortfarande alltså? Härligt! Du vet inte vad de kallas? Alltså om de har något särskilt namn? Typ "flytta-runt-klistermärkes-bok"...
  • Dargo
    Thursday skrev 2012-03-10 19:16:24 följande:
    Som appar på sin iPad...
    Mäh.. sicket modernt påfund! Papper och kartong ska det vara ;)
  • Dargo
    principessan skrev 2012-03-10 19:20:00 följande:
    Finns på Ica maxi
    Ljuvligt! Då ska jag leta där, tack för tipset!
  • Limja
    Dargo skrev 2012-03-10 19:17:42 följande:
    De finns fortfarande alltså? Härligt! Du vet inte vad de kallas? Alltså om de har något särskilt namn? Typ "flytta-runt-klistermärkes-bok"...
    På den vi köpte för någon vecka sedan står det  "Magic sticker set reusable stickers & play scene".
    Det är smurftema och är tillverkat av UNISET 
  • Dargo
    Limja skrev 2012-03-10 19:24:53 följande:
    På den vi köpte för någon vecka sedan står det  "Magic sticker set reusable stickers & play scene".
    Det är smurftema och är tillverkat av UNISET 
    Toppen! Tack ska du ha. Då har jag lite att googla vidare på :)
  • Venne

Tror de finns lite varstans, i leksaksaffärer. Har även sett i bokaffärer med lite större barnavdelning där de har typ lära sig skriva häften och pysselböcker osv.

• kattochbebis

Precis vad jag också har letat efter! Det var en av de roligaste leksakerna när jag var liten.

Svar på tråden Bok med flyttbara klistermärken