rethymnon
Ngn som känner till hotell Summer Dream, Rethymnon?
Ngn som känner till hotell Summer Dream, Rethymnon?
Ingen aning om hotellet, men staden är underbar!!!! Har varit där många många gånger och kommer att åka tillbaka!
Tack! det låter bra! Vad var bäst av stränder, restauranger, utflyker, vad bör vi inte missa?
Hotellet är jättebra! Du skall dock försöka att inte bo i lägenheterna mot gatan... De ligger väääldigt nära vägen. Men som sagt är hotellet toppen! Fräscht, trevligt och ligger på bra avstånd fr centrum, restauranger och bad.
Oj! Ja, svårt att svara på då jag mest va ute och festade, men hela strandremsan är bra! Finns både sportaktiviteter och lugna bitar! Det finns 2 restauranger som jag tycker har underbar mat! Tyvärr minns jag inte vad dom heter, men den ena är italiensk och ligger på strandpromenaden och den andra ligger i "gamla stan" och har klassisk grekisk mat i stora portioner! ( återkommer om jag kommer på namnen ) utflykter finns det gott om! Men jag skulle nog rekommendera samariaravinen och ett besök på fortezza!
För övrigt så är det bara härligt att gå hela strandpromenaden in till gamla stan och upptäcka på egen hand!
Nu kom jag på det! Den italienska heter pagliaggio och den i gamla stan heter old town family taverna. Sjukt god mat!!
Tack för svaren! Hur mycket stör trafiken? blev just varnad för det.......och det ser ju inte så kul ut på bilderna.
Blev rekommenderad Kato stalo istället nån som vet nåt om det?
Trafiken har aldrig stört mig!
Vi har precis varit där en vecka och är supernöjda!