• Anonym

Solskenshistorier önskas! Endast tre ägg vid ivf...

Önskar lite solskenshistorier om ivf och litet antal ägg. Ska plockas på dessa i nästa vecka. Hur har det gått för dig?

• Svar på tråden Solskenshistorier önskas! Endast tre ägg vid ivf...
  • moii

Menar du 3 äggvlåsor? Det kan hinna komma fler. Jag Fick ut 7 varav 4 mogna 1 befruktades

• Anonym

tre ägg är lyx.... skratta dig lycklig om du får dem! Långt ofrån alla får så god skörd!

• moii

Tror kanske att man lätt lurar sig lite att ens antal är dåligt när man läser om 26åringar som får 25 varav 15 befruktas osv. Jag blev mycket deppig av mitt resultat första gången när de bara såg 9 äggblåsor, tänkte att det aldrig skulle gå.

• Vivvi12

Har gjort två ivf, på första hade jag tre äggblåsor, blev bara ett ägg men blev befruktat men tog sig inte efter ET.

Andra ivf:en hade jag 6 äggblåsor, 3 ägg, 2 blev befruktade, ett till mig ett till frysen. Är nu gravid i v 30. :)

Lycka till!

• Vivvi12

Har gjort två ivf, på första hade jag tre äggblåsor, blev bara ett ägg men blev befruktat men tog sig inte efter ET.

Andra ivf:en hade jag 6 äggblåsor, 3 ägg, 2 blev befruktade, ett till mig ett till frysen. Är nu gravid i v 30. :)

Lycka till!

• Vivvi12

Lycka till!

• Vivvi12

Lycka till!

• Anonym

Tack för era svar.

Jag är 28 år så visst hade jag förhoppning om att vara bland dem som får många äggblåsor!

Nu vet jag inte hur noga de kollar med ultraljud innan äggplock. Men får hoppas att dessa tre är fina iallafall.

• Pimpinellan

Jag hade bara 2 mogna ägg en gång och kom till ET så visst kan det gå. En kvinna på min klinik hade ett ägg och fick barn av det enda ägget! FörvånadGlad

Svar på tråden Solskenshistorier önskas! Endast tre ägg vid ivf...