• BlivandeMama

Jag är en ung blivande mamma, blir 19

Jag vill hitta unga i samma sits som mig så man kan prata och bolla lite.

Skriv gärna och skicka era msn om nu ni har sånt så kan man prata :) 

• Svar på tråden Jag är en ung blivande mamma, blir 19
  • Mymemlan

Jag är snart 22, men jag blev gravid med min son, oplanerat dock, när jag var 18, och han föddes när jag var 19. Kanske jag duger att prata med ändå? :) Grattis till kommande bebis iaf. :)

• Annahoj242

Fyllde 22 nyss ( i december) och som Mymemlan skriver var jag också 18 när jag blev gravid med dottern och 19 när hon kikade ut. Hon är nu 2,5år och ska bli storasyster i Maj. Finns också om du vill prata! :)

• MissLaila
    Jag fick mitt 1:a barn några veckor efter min 19års dag.. Va 22 år när jag fick 2:an..
  • BlivandeMama

Låter ju perfekt, då kan jag höra alla för och nackdelar med att få barn tidigt och hur sjutton lyckliga ni är idag :) 

Ni får gärna skicka eran Msn om man kan skicka det i nåt meddelande här, ganska ny här så har inte utforskat ännu :) 

• Poppee

Jag är 19 blir 20 nu i vår, jag väntar min första nu i april och är överlycklig :) längtar massor

• BlivandeMama

Adda gärna blivandemama2012@live.se och så kan vi prata lite, Så skönt att ha folk i sin egna ålder, tycker dom äldre mammorna dömmer så mkt :S tråkigt nog.

• babyväntar

L

BlivandeMama skrev 2012-03-11 12:07:05 följande:
    Adda gärna blivandemama2012@live.se och så kan vi prata lite, Så skönt att ha folk i sin egna ålder, tycker dom äldre mammorna dömmer så mkt :S tråkigt nog.

Jag använder inte min så ofta men addar ändå
  • babyväntar
    BlivandeMama skrev 2012-03-11 12:07:05 följande:

så där nu har jag lagt till dig :)
  • Annahoj242

Oj, har inte använt msn ända sedan facebook kom. Trodde inte folk använde det längre! :P

Svar på tråden Jag är en ung blivande mamma, blir 19