• Anonym

Sex lek

Blev bakbunden för första gången i helgen när jag och min fru hade sex.
    Blev bakbunden med en scarf och en scarf som ögonbindel också. Det var härlig att bli utlämnad till min fru utan att kunna göra något. Har ni brorovat att bli bundna? Vad tyckte ni om det? Min fru har blivit bunden många gånger hon älskar att bli bunden säger hon.  

• Svar på tråden Sex lek
  • Trust me

Nu ska jag prova något nytt. Sär skriva. Mmmm.. Så mysigt. Solig

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Schna
    Trust me skrev 2012-03-11 20:31:34 följande:
    Nu ska jag prova något nytt. Sär skriva. Mmmm.. Så mysigt. Solig
    Vad schnäll du är då! Han menar ju såklart sex & lek, det förstår ju vem som helst.
    Nu fick jag en ny företagsidé igen... fan också.
  • Trust me

Jaja, jag ska vara snäll. Så snart som alla särskrivare köper din nya skrivihopapp.

• Schna
    Trust me skrev 2012-03-11 20:56:04 följande:
    Jaja, jag ska vara snäll. Så snart som alla särskrivare köper din nya skrivihopapp.
    Jag ska bara bli klar med min tempusapp, vilket kan ta ett tag...
  • Trust me
    Schna skrev 2012-03-11 21:01:27 följande:
    Jag ska bara bli klar med min tempusapp, vilket kan ta ett tag...

När kan vi se fram emot att du har blivit klar med din tempusapp?
  • Schna
    Trust me skrev 2012-03-11 21:42:11 följande:
    När kan vi se fram emot att du har blivit klar med din tempusapp?

Så fort Wordfeud accepterar PAN som ord. Detvarvälsjälvafan...

Det där tog bara 20 minuter att skriva från min mobil. Har familjeliv en app, eller ska jag behöva göra en sådan också?!
  • Trust me
    ManligMan skrev 2012-03-11 23:00:52 följande:
    Alla som klagar på sär skrivning, dem är dumma.

Du är dumm. Idot!
  • HäckHäxan
    ManligMan skrev 2012-03-12 17:00:03 följande:
    Din mamma
    Vad har din mamma med dumma människor att göra eller ärvde det i rakt nedstigande led?
    Stå på dig, annars gör någon annan det!
  • Trust me
    HäxanSurtant skrev 2012-03-17 01:05:54 följande:
    Vad har din mamma med dumma människor att göra eller ärvde det i rakt nedstigande led?

Det är en riktigt tung förolämpning som jag inte kunde slå. Han vann med den. Gråter 
  • guybrush
    ManligMan skrev 2012-03-11 23:00:52 följande:
    Alla som klagar på sär skrivning, dem är dumma.
    Njae. Möjligtvis är DE dumma, inte dem. Dessutom heter det särskrivning, inte sär skrivning.

Särskrivning och dålig svenska ÄR ett samhällsproblem när man till och med ser det i dagspressen. Utbildade journalister som inte kan skriva ordentligt. Detta överförs på barnen i skolan. Det är ett jävla daltande från folk som häver ur sig att "så länge man förstår vad som sägs och skrivs så är det okej". Nej, det är inte okej. Hur svårt är det att lära sig korrekt svenska? Det minsta man kan begära är att åtminstone skriva ord SOM DE LÅTER!!! Särskrivning ÄR ett dumhetsproblem när man inte ens kan ta till sig den enkla regeln.

Till ämnet! Cool
    Ja, det är trevligt med lekar i sängen, men det brukar vara jag som "utför" dem. Jag menar alltså att det är jag som brukar binda, använda handklovar och ögonbindlar osv. Min fru går igång på det jättemycket. När jag tänker på det så var det ganska länge sen sist, så det kanske är dags ikväll! Mums!
  • Trust me

Svooosh!

• Brytböna
    Trust me skrev 2012-03-17 08:25:15 följande:
    Svooosh!
    Här med?
    Blåser friskt runt dig TM?
  • läckerbit
    guybrush skrev 2012-03-17 08:13:19 följande:
    Njae. Möjligtvis är DE dumma, inte dem. Dessutom heter det särskrivning, inte sär skrivning.

Särskrivning och dålig svenska ÄR ett samhällsproblem när man till och med ser det i dagspressen. Utbildade journalister som inte kan skriva ordentligt. Detta överförs på barnen i skolan. Det är ett jävla daltande från folk som häver ur sig att "så länge man förstår vad som sägs och skrivs så är det okej". Nej, det är inte okej. Hur svårt är det att lära sig korrekt svenska? Det minsta man kan begära är att åtminstone skriva ord SOM DE LÅTER!!! Särskrivning ÄR ett dumhetsproblem när man inte ens kan ta till sig den enkla regeln.
    Ja, de är dumma och det heter särskrivning. Fast just det inlägget du citerar skriker ironi
    Jag tror särskrivningen till stor del beror på engelskans inflytande i förening med att man i alltför stor utsträckning släppt frågan om rättskrivning i skolan. Men det är skrämmande att inte ens journalister och andra med liknande arbeten inte klarar av att skriva korrekt svenska.
    ---

On topic: Ja, vi har provat handbojor. Det är riktig upphetsande, dock var jag bunden på ett sådant sätt att jag hade värk i axlarna morgonen efter.
  • läckerbit

och det skulle stå riktigt, haha.

• Anonym

men snälla det är inte intressant att läsa om särkskrivning i alla trådar som ska handla om sex. Verkligen OT!!!!

• HäckHäxan
    Trust me skrev 2012-03-17 07:19:14 följande:
    Det är en riktigt tung förolämpning som jag inte kunde slå. Han vann med den. Gråter 
    ahhahahahhaha   ahhh just det...

Stå på dig, annars gör någon annan det!
Svar på tråden Sex lek