• vintermamma11

Utebliven mens, men bruna flytningar

Jag undrar om någon varit med om detta och kan hjälpa mig att förstå min kropp. Jag skulle fått min mens i fredags den 9e, men det kom bara brunt. Detta har fortsatt ganska sporadiskt och det känns inte som att mensen kommer alls denna månaden. Tog gravtest i torsdags morse och i eftermiddags, båda negativa. Varför blir det så här? Någon som känner igen sig och har fått svar?

• Svar på tråden Utebliven mens, men bruna flytningar
  • Vickan I

För att du kanske inte hade ägglossning denna cykel. Då kan mensen bli sen, sparsam el tom helt utebli. Inget fel på kroppen för det. Ibland hoppar den över. Man brukar säga att en normalfertil kvinna har äl ca 10ggr/året.

• vintermamma11

Tack för ditt svar, det var en av de funderingar jag hade. Jag tycker att det är märkligt för det har aldrig hänt tidigare, men det säger ju inte att det inte kan hända.
    Tack!

• vintermamma11

Det var inte en inställd ägglossning, det var en tidig graviditet!
    I onsdags (BIM+5) fick jag ett mycket svagt positivt och idag testade jag med CB och fick tydligt resultat. Gravid 1-2 veckor!

• Pluttisen
    vintermamma11 skrev 2012-03-16 07:43:31 följande:
    Det var inte en inställd ägglossning, det var en tidig graviditet!
    I onsdags (BIM+5) fick jag ett mycket svagt positivt och idag testade jag med CB och fick tydligt resultat. Gravid 1-2 veckor!
    grattis :)
  • Hoppas 2012

Grattis!

Har bim 20-21 o har idag fått bruna flytningar. Får tyvärr det varje månad innan mens så ej hoppfull :(

Svar på tråden Utebliven mens, men bruna flytningar