• Svar på tråden en ny gratis gravidbox!
  • solis ortus

Och innehållet som är?? Det kan ju variera.

• solis ortus

Ja sedan man reggat sig som medlem

• EbbaLovisa
    solis ortus skrev 2012-03-12 20:12:41 följande:
    Ja sedan man reggat sig som medlem
    ja men man binder sig inte till nåt.
  • solis ortus
    EbbaLovisa skrev 2012-03-12 20:26:11 följande:
    ja men man binder sig inte till nåt.
    Nej men så skrev jag inte heller
  • EbbaLovisa
    solis ortus skrev 2012-03-12 20:02:23 följande:
    Och innehållet som är?? Det kan ju variera.
    Jag har inte hämtat ut mitt ännu men ett paket blöjor, salvor, tuggummi hehe, napp från MAM, bindor till efter födseln. Tror de kan variera lite men detta va vad jag hittade i en blogg jag läser :)
  • Lis
    EbbaLovisa skrev 2012-03-12 20:28:20 följande:
    Jag har inte hämtat ut mitt ännu men ett paket blöjor, salvor, tuggummi hehe, napp från MAM, bindor till efter födseln. Tror de kan variera lite men detta va vad jag hittade i en blogg jag läser :)
    Hämtade min idag... var inte mkt att hänga i granen.
    fick en mama tidning, en napp och en nessesär med en liten leksak och 2 små badprover. liten besviken faktiskt. men visst det är ju gratis MEN man får drass med telefonförsäljare konstant efteråt...
    känner inte att det var värt att hämta ut tyvärr.
  • EbbaLovisa
    Lis skrev 2012-06-04 19:12:03 följande:
    Hämtade min idag... var inte mkt att hänga i granen.
    fick en mama tidning, en napp och en nessesär med en liten leksak och 2 små badprover. liten besviken faktiskt. men visst det är ju gratis MEN man får drass med telefonförsäljare konstant efteråt...
    känner inte att det var värt att hämta ut tyvärr.
    Jasså, oj då.. här är det ingen som ringt, o jag hämtade ut min för 3 månader sen.
    vad tråkigt innehåll du fick, dåligt sånt tycker jag.. Jag fick blöjor, två tidningar, tuggummi, olika prover m.m..

Svar på tråden en ny gratis gravidbox!