• tjejmamma79

    Ge mig hopp någon som blivit gravid i samma äggledare som x men gått bra

    Börjar få lite klarhet i vad som hände med mitt misstänkta dubbel x i somras. Fick tta bort höger äggledare i juni som var förstörd och hade massa blod i buken. efter op. sa läkaren att han misstänkte även x i vänster äggledare där en blodklump satt men den hade han kunnat suga ut. Har nu länge gått och undrat om vänster sida också är sabbad och om ddet verkligen var ett dubbel x. ringde till kk idag och fick prata med en läkare som läst igenom min journal, enligt den var det ett missfall i hör och häpna vänster äggledare och ddet var det han sög ut på höger sida had7e uppåstått en blödning och skadat den äggledaren varför fick jag inget svar på. så hur skadad vänster sida är vet jag ej men missfallet hadde ju ändå inte kunnat ta sig ner till livmodern. nu är jag super orolig om ddetta är kört för mig. så frågan är har någon blivit gravid i samma äl som x igen och d7et gått bra? kan tilläga att jag har 3 normala graviditeter innan

  • Svar på tråden Ge mig hopp någon som blivit gravid i samma äggledare som x men gått bra
  • Linis8

    Jag hade ett tidigt X, som jag först trodde var missfall. Men efter en titthåls op så konstaterades X. Det gick bra, fick behålla äggledaren. Sen skulle vi vänta minst 2 menstruationer innan vi försökte igen. Hade lite dålig koll då (depigg bla) så det blev bara en. Snacka om att jag var nervös då om det skulle sitta rätt denn gången. fick göra ett tidigt VUL. Å de gick fint, satt som det skulle! Nu är min lille grabb snart två år! Det klart att det går! Du måste tro tro tro på att det ska gå!


    Lycka till! å hör av dig om hur det går för dig!!

Svar på tråden Ge mig hopp någon som blivit gravid i samma äggledare som x men gått bra