• Anonym (ledsen)

Han sa att jag har stor rumpa :(

För några veckor sen så sa min kille såhär "du har rätt stor rumpa". Jag blev lite paff över att han sa så.. vadå är den För stor? För ur min syn så när man säger att nån har stor rumpa så är det nåt negativt. Då jag har komplex för min och skulle helst av allt vilja att den var mindre.
    Sen sa han det igen. Att jag har stor rumpa. Jag blev nästan lite arg på honom.
    Alltså varför säger han det? Är det för att han tycker om den, eller för att han typ är "chockad" över hur stor den är?

Men å andra sidan så brukar han ta på den och så när vi myser.. Och jag antar att han inte skulle göra det om han tyckte den var motbjudande? 
    Eller vad tror ni?? Hur ska jag tolka det? Vad tycker egentligen killar om stora rumpor?

(visste inte exakt vilken rubrik jag skulle lägga detta i)

Vet inte om man får göra såhär men, den ser ut i stil med hennes på bilden 
     http://kroppsbild.wordpress.com/2012/03/07/ariel/#comments

• Svar på tråden Han sa att jag har stor rumpa :(
  • Anton Chigurh
    Anonym (ledsen) skrev 2012-03-13 03:24:58 följande:

Eller vad tror ni?? Hur ska jag tolka det? Vad tycker egentligen killar om stora rumpor?

Vet inte om man får göra såhär men, den ser ut i stil med hennes på bilden 
     kroppsbild.wordpress.com/2012/03/07/ariel/#comments

Du skall nog tolka det som att han tycker att du har ett stort arsle eftersom du faktiskt har det, och det behöver inte nödvändigtvis va nåt negativt, många killar tycker om en redig röv, lägg inte så förbannat mycket värdering i hans uttalande.

Han är ju ihop med dig fortfarande, och, han greppar välvilligt dina skinkhalvor, och gillar det helt klart, så slappna av, och njut av dagen. Han gillar att retas med dig bara, inget annat. Du har inget att va ledsen för. Lovar.

Kram  //Anton  {#emotions_dlg.flower}
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (me)

Tycker din kropp ser fullt normal ut, slappna av och släpp kommentaren. :)

• gravid

Jag hade gärna haft din kropp..:)

Du har inget att skämmas för! Väldigt fin midja!!

• Din mamma

Haha, det sa min sambo till mig också för några dagar sen. Inte gör väl det nått!

• Anonym (pressa)

Pressa honom på svar. Han kanske vill ha den exakt så och så sitter du här och mår dåligt!!

• Betty Ballbreaker

Alltså, du har ju stor rumpa. Det finns många killar som gillar det. Det bästa är väl om du frågar din pojkvän om huruvida din stora rumpa är något positivt eller negativt, så slipper du fråga folk på fl som inte har en aning.
    Eller så släpper du saken, och lutar på att din pojkvän tycker om dig som du är.

• Anonym

I min umgängeskrets så är det en komplimang. Det är ju inte samma sak som att du är tjock. En stor rumpa är det nya skönhetsidealet, folk gör t.o.m operationer för att få större rumpa!

• Anonym (pressa)

Han borde ju sagt...jag gillar din rätt stora rumpa. Jag hade också blivit tveksam om min man skulle sagt som TS kille. Innan har det ju alltid varit klichéer om att tjejen frågar..Ser min rumpa stor ut i det här?

• Duckan

Har du stor rumpa då ts?
    Min har sagt till mig att jag lagt på mig rätt rejält nu och att både magen och rumpan är stor. Det är sant så det är inget jag blir ledsen över. Det är ju jag som tillåtit det att bli så.

• Anton Chigurh
    Anonym (pressa) skrev 2012-03-13 12:38:59 följande:
    Han borde ju sagt...jag gillar din rätt stora rumpa. Jag hade också blivit tveksam om min man skulle sagt som TS kille. Innan har det ju alltid varit klichéer om att tjejen frågar..Ser min rumpa stor ut i det här?
    Va fan..............

Har du en stor röv !!!  Så har du, varför hymla med det, blir bara löjligt, bättre å säga som det är.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
Svar på tråden Han sa att jag har stor rumpa :(