• Anonym (driva)

Jag ska driva för varannan helg

Min hen är ett och ett halvt år.
    Jag ska driva för varannan helg.
    Behöver synpunkter på det goda och onda i det, argument som håller så att jag får igenom det!
    Tack!

• Svar på tråden Jag ska driva för varannan helg
  • Anonym

Hur har ni nu då? Vad blir skillnaden?

• Anonym (driva)
    Anonym skrev 2012-03-13 16:54:08 följande:
    Hur har ni nu då? Vad blir skillnaden?
    varannan helg och två vardagar när det inte är helg, tycker inte det är någon balans för någon.
  • Anonym
    Anonym (driva) skrev 2012-03-13 16:58:17 följande:
    varannan helg och två vardagar när det inte är helg, tycker inte det är någon balans för någon.
    Varannan vecka låter rimligare.
  • Anonym (driva)
    Anonym skrev 2012-03-13 16:58:44 följande:
    inte enligt barnets ålder tyvörr
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-03-13 16:58:44 följande:
    Det tycker jag ts-hensens hen borde ha. Hen mår bra att få träffa sitt andra föräldra-hen också.  
  • Anonym

Det handlar om barnets bästa och anser du att vv är barnets bästa så säger du det oavsett ålder. Finns ingen ålder som säger inte innan det är bara riktlinjer annars tycker jag det verkar bra upplägg som ni har nu 2dagar/v varför funkar inte det?

• Anonym

Men nu är det ju bra umgänge... varför vill du ändra det??

• Anonym (driva)

för att jag tänker flytta och plugga på annan ort och umgänget går inte om det inte blir varannan helg.

• Anonym

Det är bara att du slutar ha barnet de två vardagarna så blir det varannan helg.

På vilket sätt fungerar det inte idag?

• Anonym (driva)
    Anonym skrev 2012-03-13 19:47:25 följande:
    Det är bara att du slutar ha barnet de två vardagarna så blir det varannan helg.

På vilket sätt fungerar det inte idag?
    jag kan inte flytta och plugga det jag vill för att det fungerar inte med umgänget på veckodagarna.
    just nu fungerar det men det blir mycket bilåkning och det tycker jag inte är bra för barn.
Svar på tråden Jag ska driva för varannan helg