• Piff01

Vill bli äggdonator

Jag funderar på att bli en äggdonator....Det jag undrar nu, är det farligt att vara en donator'?..jag menar kan det påverka min hälsa? Kan jag sen bli gravid på naturlig väg om jag donerar mitt ägg eller kommer det att påverka något?

Ni som har varit donatorer skriv gärnaaaa.......Tack

• Svar på tråden Vill bli äggdonator
  • Piff01

puff är det ingen som har erfarenhet?????

• Emmeliina

Har tyvärr ingen erfarenhet men är också precis som du intresserad av hur man blir äggdonator så jag hänger kvar här lite :)

• Piff01

Ja vi väntar på någon som kanske vet något om äggdonation :)

• Hope7801

Det är ingen fara för eran hälsa eller framtida graviditeten. Om ni menar allvar med det så kontakta en klinik för mer info. Äggdonationer behövs mer än ni anar, verkligen bristvara i Sverige. Det hjälper oss som inte kan att få en chans till en familj, finns inga ord för det.

• Piff01

Tack för svaret, för nu är jag lugn att det kommer inte påverka min hälsa något....Jag vill så gärna bli en äggdonator...ska ta kontak med närmaste kliniken...eftersom jag bor i Jönköping då ska jag ta kontakt med Linköpings klinik...

• Hope7801

Du har ett stort hjärta, man önskar att det fanns fler som du. Det du gör är större än du kan ana. Tack! :)

• Emmeliina

Då får jag vända mig till Malmö tror jag :) jag har så många i min närhet som kämpar så med att få barn. Att kunna ge något av mig själv som kan leda till att en familj får ett efterlängtat barn känns som att det är det minsta jag kan göra.

• Piff01

Jag är 21 år och har inte några egna barn...har aldrig varit gravid...Varför måste man ha egna barn för???

• Piff01
    Emmeliina skrev 2012-03-13 21:39:58 följande:
    Då får jag vända mig till Malmö tror jag :) jag har så många i min närhet som kämpar så med att få barn. Att kunna ge något av mig själv som kan leda till att en familj får ett efterlängtat barn känns som att det är det minsta jag kan göra.
    Jätte vettigt :) Kram på dig
Svar på tråden Vill bli äggdonator