• Anonym

    Hårig och skäms

    Är sjukt mycket hårig, så mycket att jag har svårt att acceptera det .. det påverkar mig psykiskt, och när jag ska ha det med en tjej, skäms jag förbannat mycket, så att jag drar mig för att ha sex med tjejer :( Finns det någon hjälp man kan få någonstans, gratis .. Permanent hårborttagning är ju så jävla dyrt ...?

  • Svar på tråden Hårig och skäms
  • Sinne12
    Anonym skrev 2012-03-13 20:49:55 följande:
    raka?
    Vaxa hellre i så fall. Stubb är.. inte så kul.

    Eller så jobbar TS på sin självkänsla, och inser att h*n troligen har störst problem med sin hårighet, och henoms partner mest troligt inte ser den som ett problem.
  • Anonym (Reklam)
    Malinsegerström skrev 2018-05-24 00:28:03 följande:

    Hej!

    Har varit och testat alla de flesta laserklinik i Stockholm och testat  hårborttagning med laser , IPL, vanlig diode laser utan att få ett bra resultat. Senare blev jag rekommenderad av min läkare att vända mig till laserklinikcenter i Stockholm. De använder den senaste tekniken, en maskin som har Diodelaser, alexandrite, yag laser i samma skott. Jag blev helt chockad att allt hår var borta redan efter 5 gånger. Så rekommenderar verkligen laserklinikcenter i Stockholm. Priserna är för det resultatet jag fick var värd varenda krona.

    Deras hemsida är för de som vill ha. www.laserklinikcenter-st.se 


    Det var då helvete vad du gör reklam i varenda skönhetstråd för den där kliniken. Du verkar ha gjort allt där? Tandblekning, hårborttagning, lasrat tatuering..

    Går det dåligt för din arbetsplats eller? För jag antar att du antingen äger stället eller jobbar där..
  • Anonym (Kvinna)

    Jag har aldrig fattat det där med att män rakar sej och tar bort hår. Jo jag fattar att det kan vara varmt en het sommardag att vara väldigt hårig men inte att det är fult. Jag har aldrig sett ens på bild en man som har för mycket hår på kroppen. Det är bara manligt och mysigt med en massa hår på bröst och mage, helt ok med rygg och överallt annars. Nu vet jag ju inte hur mycket du har ts, det finns säkert någon ovanlig sjukdom som ger mer hår än jag kan föreställa mej men " väldigt hårig" låter bara mysigt.

  • Anonym (A)
    Anonym (Kvinna) skrev 2018-05-24 07:27:09 följande:
    Jag har aldrig fattat det där med att män rakar sej och tar bort hår. Jo jag fattar att det kan vara varmt en het sommardag att vara väldigt hårig men inte att det är fult. Jag har aldrig sett ens på bild en man som har för mycket hår på kroppen. Det är bara manligt och mysigt med en massa hår på bröst och mage, helt ok med rygg och överallt annars. Nu vet jag ju inte hur mycket du har ts, det finns säkert någon ovanlig sjukdom som ger mer hår än jag kan föreställa mej men " väldigt hårig" låter bara mysigt.H
    Håller med
  • Anonym (Olika åsikter)
    Anonym (Kvinna) skrev 2018-05-24 07:27:09 följande:

    Jag har aldrig fattat det där med att män rakar sej och tar bort hår. Jo jag fattar att det kan vara varmt en het sommardag att vara väldigt hårig men inte att det är fult. Jag har aldrig sett ens på bild en man som har för mycket hår på kroppen. Det är bara manligt och mysigt med en massa hår på bröst och mage, helt ok med rygg och överallt annars. Nu vet jag ju inte hur mycket du har ts, det finns säkert någon ovanlig sjukdom som ger mer hår än jag kan föreställa mej men " väldigt hårig" låter bara mysigt.


    Jag uppskattar att det är ca 50/50 bland kvinnor. Bland de under 35 så är det mycket fler än 50% som avskyr hår och över 35år fler än 50% som är ok med det.

    Jag har relativt mycket hår och stöter då och då på partners som reagerar, oftast de som är lite yngre.
Svar på tråden Hårig och skäms