Jag är synsk, berättade saker om en tjej jag inte kände.
Hej!
Jag vet att jag är synsk.
I helgen var jag på en fest, på festen satt vi ett gäng runt ett bord i vardagsrummet och pratade. Det satt en tjej bredvid mig som jag inte kände, vi började prata om hurvida vi kände personen som hade festen..jag fick en stark känsla, bilder av henne tidigare i livet.. jag sa till henne av en impuls " du har varit chef tidigare va?" hon "ja, hurfan visste du det?" så sa jag att jag bara kände det, och förklarade vidare att hon är ledsen över att hon förlorade den tjänsten, att hon var så nöjd, eftersom hon är så målmedveten driven..och att hon verkligen hatar motgångar..att hon älskar att sjunga,bjuda på sig själv..tar inte åt sig så mycket vad andra säger..
hon nickade hela tiden och sa "ja allt stämmer på mig som du sagt "
Jag bara KÄNDE av allt detta när jag satt bredvid henne, känns lite weird att hon sa att det stämde.. hon ville jag skulle säga mer och blev väldigt intresserad..
Sedan när jag hade ett telefonförsäljarjobb innan, och ringde personer och pratade med dom så fick jag direkt en bild av hur dom såg ut, och när de sedan hade sagt sin företagsadress på internet där dom hade bilder av sig själva på så stämde det EXAKT på bilden jag fick upp i huvudet, detta var säkert på 20 personer det stämde på med min bild av dom i huvudet !
Jag har även drömmar som visar vad som kommer att hända, ibland varningsdrömmar, jag har ibland drömt om vad min sambo gör bakom min rygg, jag ser honom göra det i drömmarna och sedan har det kommit fram av sig själv IRL precis det jag drömde.
Jag vet inte om detta har med min gåva att göra, men min pappa har sett döda människor.
Han sov över hos sin f.d kvinna på en vindsvåning med henne då, han vaknade upp mitt i natten och såg en gammal tant sitta vid ett sminkbord som då fanns i rummet, hon satt och kammade sitt långa hår och hade en intensiv blick mot pappa..Dagen efter förklarade han vad han såg för din tjej och hon blev helt ställd "VA!? Det där är min farmor, hon satt alltid och borstade håret vid det sminkbordet" Han hade aldrig sett hennes farmor innan och tyckte det va lite ruggigt..
Är jag synsk eller vad kallar man detta?! MVH