• Anonym (synsk)

Jag är synsk, berättade saker om en tjej jag inte kände.

Hej!

Jag vet att jag är synsk.

I helgen var jag på en fest, på festen satt vi ett gäng runt ett bord i vardagsrummet och pratade. Det satt en tjej bredvid mig som jag inte kände, vi började prata om hurvida vi kände personen som hade festen..jag fick en stark känsla, bilder av henne tidigare i livet.. jag sa till henne av en impuls " du har varit chef tidigare va?" hon "ja, hurfan visste du det?" så sa jag att jag bara kände det, och förklarade vidare att hon är ledsen över att hon förlorade den tjänsten, att hon var så nöjd, eftersom hon är så målmedveten driven..och att hon verkligen hatar motgångar..att hon älskar att sjunga,bjuda på sig själv..tar inte åt sig så mycket vad andra säger.. 
    hon nickade hela tiden och sa "ja allt stämmer på mig  som du sagt "

Jag bara KÄNDE av allt detta när jag satt bredvid henne, känns lite weird att hon sa att det stämde.. hon ville jag skulle säga mer och blev väldigt intresserad..

Sedan när jag hade ett telefonförsäljarjobb innan, och ringde personer och pratade med dom så fick jag direkt en bild av hur dom såg ut, och när de sedan hade sagt sin företagsadress på internet där dom hade bilder av sig själva på så stämde det EXAKT på bilden jag fick upp i huvudet, detta var säkert på 20 personer det stämde på med min bild av dom i huvudet !

Jag har även drömmar som visar vad som kommer att hända, ibland varningsdrömmar, jag har ibland drömt om vad min sambo gör bakom min rygg, jag ser honom göra  det i drömmarna och sedan har det kommit fram av sig själv IRL precis det jag drömde.

Jag vet inte om detta har med min gåva att göra, men min pappa har sett döda människor.
    Han sov över hos sin f.d kvinna på en vindsvåning med henne då, han vaknade upp mitt i natten och såg en gammal tant sitta vid ett sminkbord som då fanns i rummet, hon satt och kammade sitt långa hår och hade en intensiv blick mot pappa..Dagen efter förklarade han vad han såg för din tjej och hon blev helt ställd "VA!? Det där är min farmor, hon satt alltid och borstade håret vid det sminkbordet" Han hade aldrig sett hennes farmor innan och tyckte det va lite ruggigt..

Är jag synsk eller vad kallar man detta?! MVH          

• Svar på tråden Jag är synsk, berättade saker om en tjej jag inte kände.
  • Anonym (Madeleine)

Det låter som om du har förmågan. Kopplar du på och av den eller kommer den bara till dig?

• Anonym (synsk)
    Anonym (Madeleine) skrev 2012-03-14 01:50:17 följande:
    Det låter som om du har förmågan. Kopplar du på och av den eller kommer den bara till dig?

den verkar bara slå på av sig själv helt ofrivilligt.. det är en känsla som ger mig som denna tjejen på festen, fick känsla av att vara chef.. fick känsla av att älska sjunga..går gärna på karaoke.. allt genom att bara sitta bredvid henne.. och på säljjobbet av att höra deras röster så fick jag känslan av vem dom var och en bild i huvudet hur dom såg ut..vilket stämde på allihop, hur dom såg ut.. 

hade varit intressant att utveckla och se, men vet inte hur, för "det där" kommer bara..

likadant med min kille, ibland när jag kramar om honom så får jag känsla av hur hans dag har varit, när jag förklarat hur han känner med jobbet och hur den har varit har detta också stämt..  

• Anonym (^^)

hur ser jag ut? Cool
    eller funkar det bara via tele tro?Flört

• elle91

Jag har väldigt svårt att tro på sånt här men du får gärna överbevisa mig genom att säga nått om mig och mitt liv, får vi se

• EMF

Heej!:)

Jag är en tjej som känner liknande förmågor...
    Men jag får oftare bilder av saker som händer så småningom. 
    Det är samma känsla som du beskriver att det kommer ofrivilligt.

Är det även så att du får bilder, som kommer att hända, i förväg? 
    Lite kul att veta:)

• Anonym (Synsk 2)

Jag känner av att du är ett forumtroll. Jag bara KÄNNER det. Vem är synsk nu?

• duvetvem5

hej! bara 14 men körde anden i glaset och fick kontakt med en 8 åring, på 1800 talet drunknade en 8 åring i detta området och jag frågade om de var hon. jag vet att man inte ska fråga frågor om döden men ville veta om de var hon och hon svarade ja. hittar inget om henne på nätet men hon upp gav att hon hette Me. vissa vuxna i området har sagt att deras barn har kommit hem o frågat om de får följa med en ny kompis till sjön och hoppa hopprep men när de har velat visa henne för föräldrarna har hon försvunnit. hon uppgav även att hon levde här 201 vilket jag inte fattat än, kanske husen kallades olika nummer eller har hon evt 2 gånger eller nåt? tänkte ba om nån upplevt samma sak?

• Anonym (Failedman)

Hej !

Jag får oxå upp bilder och drömmer varningsdrömmar. 

Jag lyssnade på mig själv som liten men när jag börja röka på så berättade alla hur dum i huvudet jag var så jag började tvivla på mig själv.

Iallafall så va jag med om en grej!

Det vände sig i magen och jag kände att någon skulle råka ut för en brutal olycka ! med fordon iblandat !

Jag visste åt vilket håll olyckan skulle ske ! inget tvivel om det!

Där o då kunde jag faktiskt göra en "synsk kontroll" ifall det var någon av mina syskon som skulle råka illa ut. jag fick inte någon oro till detta men jag kunde känna av en energiskt band åt det hållet som personen var åt som skulle råka ut för det!

Jag "sökte" efter den och kom till en familj som jag känner. Dock inte har så mycket kontakt med då det har uppstått små konflikter med en i den familjen.

Men känslan var riktad ditåt ! Men jag jag min idiot förnekade känslan, sa till mig själv, du är en looser som puffar o tror att du är något ! så jag släppte det och lekte vidare med hunden.

PÅ kvällen brann ett värme ljus ut o det var otroligt mycket rök !! Jag blev helt Paff och bara tittade på all rök o kände obehag i magen !

Sen somnade jag !

Jag drömde då om en kille ur denna familj som jag hade "känt" av lite hastigt, och han var FÖRBANNAD PÅ MIG !!!! Jag trodde att han var svartsjuk för att jag var med en tjej som han brukar vara med!!!

Jag missförstod det !

Dagen efter hörde mitt syskon av sig och berättade att äldsta sonen i familjen hade dött i trafikolycka !!!!!!!

Jag mår så jävla dåligt över detta !!!!!!!!!!!!

Jag hade kunnat förhindra det !!!!!!!

Gråten kmr bara jag skriver denna text 

Svar på tråden Jag är synsk, berättade saker om en tjej jag inte kände.