• sannis

Mens 24nov- dec 24 graviditets test posetiv 14 jan

Fattar ingenting...
    Hade mens 24 november och testade med gravtest 23dec som var negativt
    På julafton så hade jag mens blödning eller vad det nu va och sen nu i dag 14 jan 06 så visar
    gravtestet posetivt.
    Alltså vart jag gravid mellan november och december för att mellan december24 och i dag så kan jag ju inte vara gravid för att min man var borta den helgen jag hade ägglossning i januari06
    Ska till gyn 15.20 och kolla med ultraljud eftersom jag haft 2 X
    Men jag fattar ändå inte varför inte gravtestet visade posetivt i december.
    HOn på akute trodde jag typ skulle va i vecka 8...

någon mer som varit med om något liknande som trodde man fick mens som skulle komma typ då men sen visade sig vara gravid++++++

Krammis
    hoppas barnet sitter där det ska..

• Svar på tråden Mens 24nov- dec 24 graviditets test posetiv 14 jan
  • Fröken N

Vågar mig på ett Grattis och lycka till
    Håller tummarna att allt är som det ska
    kram FN

• Joffe

Kroppen kan sannerligen få oss att undra

• Myboo

Önskar dig lycka till VUL:et.

Grattis till pluset!

• duddi

jag hade min mens den 17.e dec då började den,gjorde oxå grav test den 14.e jan..men jag är bara i vecka 7...

• Morrizz

Har hört talas om kvinnor som fått MF och trots det har åndå varit gravida.
    En orsak till det är att man kanske har burit på två foster, där det ena av någon orsak blivit ett missfall medan det andra har "fortsatt" att finnas.

Fick själv reda på vid ett tidigt VUL ( v.10) att jag väntade tvillingar, fast den ena levde inte. Gynekologen sa till mig antingen blir det en blödning där kroppen stöter bort det döda fostret eller så "tillbakavecklas" det och tas han om av kroppen. Det andra barnet tar inte på något vis skada av det.

Tänkte att det kanske kunde få lite mer förklaring till varför man får ett missfall fast sedan visar grav. test att man är gravid ändå.

Svar på tråden Mens 24nov- dec 24 graviditets test posetiv 14 jan