• Anonym

    Tjejer! Händer det att ni har kjol utan trosor under?

    Hej alla.

    Måste bara fråga en sak.
    Man hör lite då och då att en  del tjejer väljer att gå utan trosor när de har kjol.
    Hur vanligt förekommande är det egentligen?
    Gör ni det för er partners skull eller bara för att det är skönt?

    Anledningen till att jag frågar är för att jag har bett min sambo ha det ibland. Tycker det är rätt sexigt. Själva vetskapen om att hon är bar där under är rätt upphetsande.
    Grejen är den att hon inte vill. Hon tycker inte det är skönt osv.
    Jag tycker såklart att det är väldigt tråkigt men det är väl helt enkelt bara att acceptera. Fast jag kan tycka att hon väl kan prova iaf.?
    Men men...

    Det får mig att undra.
    Är det bara ett fenomen man hör om?
    Det kanske inte är så att det är så vanligt trots allt.

    Vad säger ni? 

  • Svar på tråden Tjejer! Händer det att ni har kjol utan trosor under?
  • hannahlilla

    Näe skulle inte falla mig in. Finns säkert tjejer som väljer att skippa trosorna men jag personligen skulle tycka att det skulle kännas olustigt och  snäppet på ofräscht.


    Elvira, 19/3-07.
  • Anonym

    Men vad är det som är upphetsande? Under trosorna är ju alla nakna. Vad är skillnaden?

    Nej, jag är aldrig troslös. Det vore rätt olustigt.

  • Jeff

    Nej det har aldrig, och kommer aldrig hända. Som andra har skrivit, det skulle kännas mycket olustigt.

  • zannah

    de har jag varit men inte ute i affärer etc, de har hänt hemma eller om jag åkt o hämtat snubben på flyg etc, för att han gillar de o jag gillar de om han blir upphetsad av det o vi vill he sex :)
    skulle inte gå så en hell dag annars :D 

  • Anonym (Aa)

    Ja det gör jag, ibland! På somrarna tycker jag om att gå utan trosor i klänning tex. Gör det nog mest för att jag Känner mig lite porrig:) men även för min partner såklart...

  • Anonym

    Nej och känner inte en enda väninna som gör det heller (och tro mig: vi pratar om ALLT!) Skulle kännas lite ofräsht om man fick lite flytningar eller något och det skulle leda till fläckar på kjolen ju.

  • Anonym (nej!)

    Nej men gud aldrig, är nog bara in dina sexfantasier som det är så ts. Jag sover inte ens utan trosor då jag tycker det är osmakligt och ofräscht.

  • Anonym

    Nej. När jag ute vill jag inte riskera att nån ser min vajay. När jag är hemma och vill vara sexig är jag hellre helt naken.

Svar på tråden Tjejer! Händer det att ni har kjol utan trosor under?