• MajaSthlm81

Fälla upp Brio resesäng Light

Har köpt en begagnad (nästan oanvänd) resesäng från Brio. Tyvärr fick vi inte med någon instruktion och när vi skulle fälla upp den fick vi slita och dra jättehårt . Nu undrar jag om det är så man ska göra eller om det finns något magiskt trick ?
    Min gissning är att det kanske blir lättare när den blir lite mer använd och uppmjukad men jag vet inte.

• Svar på tråden Fälla upp Brio resesäng Light
  • Nyfiken gul

försök googla på nätet, det kan finnas beskrivningar nånstans.

jag vet inte om det är nån större skillnad på resesängarna men jag har en från Pozy och den ska man fälla upp med en sida i taget, först en kortsida, en långsida, en kortsita och långsida - sen klickar man ner botten.

Jag skulle tippa på att det är något sånt med er säng också att vissa moment ska göras i en viss ordning 

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • MajaSthlm81
    Nyfiken gul skrev 2012-03-15 07:31:01 följande:
    försök googla på nätet, det kan finnas beskrivningar nånstans.

jag vet inte om det är nån större skillnad på resesängarna men jag har en från Pozy och den ska man fälla upp med en sida i taget, först en kortsida, en långsida, en kortsita och långsida - sen klickar man ner botten.

Jag skulle tippa på att det är något sånt med er säng också att vissa moment ska göras i en viss ordning 
    Ja jag har försökt leta på internet efter instruktion men hittar ingen tyvärr,
Svar på tråden Fälla upp Brio resesäng Light