• bondmoran punkt nu

Hemorrojder i klasar av bilsätesvärmen

Min man är helt och fast övertygad om att man får stora klasar med hemorrojder om man har på stolsvärmen i bilen. Det har han trott i 15 år.... Så han VÄGRAR att använda den och får panik när jag sätter på den utan att han märker det. 

När den varit på en stund och det börjar bli varmt får han panik och försöker stänga av den och resa på rumpan samtidigt och jag håller på att garva ihjäl mig, det är lika kul varje gång.

Men egentligen.... jag har ju inga belägg för att det INTE är så... Jag  har alltid stolsvärmen på och jag har då inga hemorrojder och jag borde ha stora klasar som hänger och dinglar med tanke på vilken hetta det är i min stol.

Men jag vet ju inte säkert... Jag kanske bara har tur?

Någon som vet om det ens ligger ett uns av sanning i det han är fast övertygad om? Jag kanske har skrattat för sista gången när det gäller detta?

Kram på er
    /Bondmoran
    bondmoran.nu/

En überklantig, nagellacksknarkande Bondmora. Farlig kombo!! www.bondmoran.nu Välkommen in. Om du vågar...
  • Svar på tråden Hemorrojder i klasar av bilsätesvärmen
  • Millan83

Har ingen aning om huruvida det ligger nån sanning i det eller ej, men jag förstår inte varför du vill framkalla panikkänslor hon någon annan på det sättet! Varför driva med någon så? 

• Ziindlaa

Nä de tror jag inte att det gör, för hur skulle den värmen rent teoretiskt kunna orsaka hemoröjder? Blir han lika panikslagen om han sitter på en varm sten en sommardag eller i en bastu?

• colanappen

nej några hemoröjder tror jag inte man får däremot kom det ju uppgifter för inte så länge sen att man kunde få eksem av att ha för mkt stolsvärme... vet inte hur mkt det ligger i det men ändå...

• bondmoran punkt nu
    La Lola skrev 2012-03-16 07:35:35 följande:
    www.1177.se/Vasternorrland/Fakta-och-rad/Sjuk.../
    Man tackar! Ingen fara med andra ord att köra med rumpgrillen SKÖNT! 

Jag älskar den och hade helst haft det i alla stolar och soffor inne i huset också! Fast jag hade väl inte fått ha den i fred antar jag. Mina 4 st fyrbenta vänner här hemma älskar värme lika mycket som jag så de hade antagligen paxat den direkt. De brukar ligga PÅ elementen och grilla sig...

/Bondmoran
    www.bondmoran.nu

En überklantig, nagellacksknarkande Bondmora. Farlig kombo!! www.bondmoran.nu Välkommen in. Om du vågar...
  • bondmoran punkt nu
    Millan83 skrev 2012-03-16 00:22:14 följande:
    Har ingen aning om huruvida det ligger nån sanning i det eller ej, men jag förstår inte varför du vill framkalla panikkänslor hon någon annan på det sättet! Varför driva med någon så? 
    Jag och min kära Bonde driver med varandra jämt och njuter lika mycket av det båda två. Se det positiv, vi skrattar jämt så vi kommer ju garanterat leva länge....
  • Millan83
    bondmoran punkt nu skrev 2012-03-16 08:18:11 följande:
    Jag och min kära Bonde driver med varandra jämt och njuter lika mycket av det båda två. Se det positiv, vi skrattar jämt så vi kommer ju garanterat leva länge....
    Framgick inte av ditt inlägg att det var er jargong! Verkade bara så himla okänsligt! What ever rocks your boat!
  • gullehjärtat

Haha va kul ;)
    Nä jag tror knappast det kan påverkas av värme, utan det är väl av tryck?

• Voluptuous Shalimar

Hemorröjder får du knappast av det, däremot förstör du vissa typer av kläder om du använder dem i sätet där du har värme på. 

• bondmoran punkt nu

Fick just reda på att min kompis man är precis likadan fast han tror att han ska bli steril.... 

Är det något speciellt med karlar och rumpvärmare tro?? Haha

Svar på tråden Hemorrojder i klasar av bilsätesvärmen