Ammiz-jag mår väl bra,eller inte,jag är ju SÅÅ trött!! o stel o öm i kroppen!! Sover ca 8-9 tim/natt.sen ett par dagar i veckan är jag ledig eller jobbar kväll,så då efter att jag kört barnen till skolan så sover jag en lur mellan typ 9-12!!Det känns inte normalt? Sover alltid lika bra på natten ändå........
har ju valp så jag är ut regelbundet-fast inte nå långpromenader då,det behöver hon inte.
Väntan på nåt besked tar jag med ro,jag vet att NÅT är fel på mig,vet bara inte vad? Om det nu inte är nåt reumatiskt så är det väl "bara" ledvärk o trötthet då. Men det vore bättre att ha en diagnos ju,då fattar alla varför man är trött.......
Nu har väl värken i händer o knän o höft varit några månader ...minns inte. Stel är jag nå hemskt i rygg o kropp,o det har kommit smygande mer o mer sista tiden.
vet inte vad fjärilsutslaget beror på? nu är jag ganska bra,men då jag blir varm så blossare det upp o syns mer.
ibland hettar kinderna också....jag har inget på hals eller så,bara typ kinderna.
Sen drar jag mig för att göra nåt,så tröttheten ÄR väldigt hämmande! Om jag har en ledig dag o skulle behöva till stan av nån anledning,så far jag INTE -tänker att jag far hellre o sover några timmar. Så mitt liv har tagit en vändning! Tidigare kunde jag iallafall fara bort o så,det gör jag inte nu
...... bara jobbar o tar hand om barn,o sover. Tom att de inte fått ha nån idrottsaktivitet nu,för jag orkar inte fara med de-de är små så de kan inte fara själva alltså....Känner mig som en jättedålig mamma