• Anonym (trött)

ingen ork i kroppen

Jag har nu under ett par veckor varit helt orkeslös, så fort jag ska anstränga mig så blir jag trött. Värst är det när jag använder armarna, t.ex. byta sängkläder har blivit tungt och jobbigt samma med att tvätta håret. Armarna känns som spagetti och jag blir yr och svimfärdig.Att vara ute och gå och så känner jag inte att det är så jobbigt men just att använda mig av armarna. Någon som har varit med om liknande eller som vet vad det ev kan vara? Tacksam för svar :)

• Svar på tråden ingen ork i kroppen
  • Anonym (trött)

kan även tillägga att jag har haft ganska mycket hjärtklappning den senaste tiden. 3-4 gånger i veckan och även haft då det har hållt i sig i några timmar.

• Anonym (trött)

ingen?

• Anonym

Jag känner samma som du. Har ingen ork, känner mig jättesvag och klen. Orkar knappt gå en liten bit ens, klarar inte av att bära saker eller ens bädda sängen. Har verkligen ingen ork i kroppen. Blir bara värre dessutom. Har hjärtklappningar hela tiden, haft så i ett år nu. Men jag ska utredas på torsdag, för mina mag och tarmproblem, så ska be dem köra olika tester :). Åk till vårdcentralen och be dem köra lite tester, bara berätta hur du mår osv :)

• Anonym (trött)
    Anonym skrev 2012-03-17 00:06:26 följande:
    Jag känner samma som du. Har ingen ork, känner mig jättesvag och klen. Orkar knappt gå en liten bit ens, klarar inte av att bära saker eller ens bädda sängen. Har verkligen ingen ork i kroppen. Blir bara värre dessutom. Har hjärtklappningar hela tiden, haft så i ett år nu. Men jag ska utredas på torsdag, för mina mag och tarmproblem, så ska be dem köra olika tester :). Åk till vårdcentralen och be dem köra lite tester, bara berätta hur du mår osv :)

Okej, jo jag vet att jag antagligen behöver uppsöka en läkare men usch gillar verkligen inte sjukhus, och ville veta på ett hum kanske vad det skulle kunna vara.
  • Anonym

hur har du ätit på senaste?
    när jag var konstant trött fysiskt var det järnbrist... 

• Anonym (trött)
    Anonym skrev 2012-03-17 11:58:48 följande:
    hur har du ätit på senaste?
    när jag var konstant trött fysiskt var det järnbrist... 

jag har misstänkt detta, jag äter knappt ingen mat som är järn berikat direkt. Kanske skulle ta och pröva med järntabletter. Vill testa så mycket som möjligt att bli bra själv innan jag uppsöker läkare
Svar på tråden ingen ork i kroppen