• mammas tim

hej :)

hej hopp  !!!!!!!!    önskar det   fanns  någon som ville snacka med mig  på msn eller   bli min vän:) har så  tråkigt nu på dagarna men nu  är det bara några   dagar kvar tills min son ska   födas  :)  men skulle vilja  ha vänner med  små bäbisar :) hör av dig  

• Svar på tråden hej :)
  • Sandylol

Jag pratar gärna om du vill det :) har ingen bebis men om tre månader planeras lillen komma :)

• livetlycka
    mammas tim skrev 2012-03-16 22:43:42 följande:
     hej hopp  !!!!!!!!    önskar det   fanns  någon som ville snacka med mig  på msn eller   bli min vän:) har så  tråkigt nu på dagarna men nu  är det bara några   dagar kvar tills min son ska   födas  :)  men skulle vilja  ha vänner med  små bäbisar :) hör av dig  
    Hej! Lycka till dig och din lilla mirakel!
    Jag pråtar svenska bara lite, pråtar jag engelska. Jag också söker vänner för mig ock min 3 mån. dotter. Någon som vill ha utländska vän, skriv. Tack.
  • many87
    mammas tim skrev 2012-03-16 22:43:42 följande:
    Hej lycka till med förlossningen å allt... hur gammal är du? jag pratar gärna.. har en dotter på snart 15v...
Svar på tråden hej :)