• SandraSandra

Hur vet man om han gillar än och när är det rätt att säga att man gör det till han.

Hur vet man om han gillar en och när är det rätt att säga det till han att man tycker om han och vill nått mer?

När vet man att det är rätt att säga nått och inte för fort så han springer sin väg? 

• Svar på tråden Hur vet man om han gillar än och när är det rätt att säga att man gör det till han.
  • lyckligmamma87

Fråga va han tycker om dig det har ja gjort o inte sprang han för det o sen läste ja av hans blickar osv o sen va ja trög ja fatta inte va han mena osv men idag så är vi sambos o barn ihop :). Lycka till

• SandraSandra

Tack för du svara :)  Jag har jätte svårt för att läsa killar och veta vad de vill.. van att de oftast sviker än så vet inte riktigt hur jag ska bete mig.. Får väl prova att fråga och hoppas han stannar..  Tack jag hoppas det med :) Hur fråga du din kille? fråga du bara rakt ut vad han tyckte om dig? :) hihi

• lyckligmamma87

Ne ja skicka sms till han efter en dag ihop så skicka ja " hej du vad tycker du om mig ?? Vad för tjej vill du ha ?" o sen lite andra frågor osv :)

• SandraSandra

Okej.. Kanske ska prova det :) tack för tipsen :)

• Stella Jaded
    lyckligmamma87 skrev 2012-03-17 19:42:59 följande:
    Ne ja skicka sms till han efter en dag ihop så skicka ja " hej du vad tycker du om mig ?? Vad för tjej vill du ha ?" o sen lite andra frågor osv :)
    Lite grann som ett frågeformulär?
    Stella hates Star Wars
  • lyckligmamma87

Typ o sen massa annat typ ja skrev typ tack för en trevlig dag det va kul o trevligt osv o sen när ja fick svar så skrev ja att ja hoppas vi ses snart igen osv o sen fråga ja va han tyckte osv osv :)

• och
    Stella Jaded skrev 2012-03-17 19:55:07 följande:
    Lite grann som ett frågeformulär?
    Ja. Det är jättebra, man kan använda det själv sen om man raggar på nätet. Tex hänvisa till att 43 av 51 tillfrågade anser att mina tuttar är klämvänliga eller så.
    The hard way is the right way.
  • Stella Jaded
    lyckligmamma87 skrev 2012-03-17 20:17:02 följande:
    Typ o sen massa annat typ ja skrev typ tack för en trevlig dag det va kul o trevligt osv o sen när ja fick svar så skrev ja att ja hoppas vi ses snart igen osv o sen fråga ja va han tyckte osv osv :)
    Fick du typ ett svar?
    Stella hates Star Wars
  • Stella Jaded
    och skrev 2012-03-17 20:20:01 följande:
    Ja. Det är jättebra, man kan använda det själv sen om man raggar på nätet. Tex hänvisa till att 43 av 51 tillfrågade anser att mina tuttar är klämvänliga eller så.
    Ska man begränsa urvalsfrågorna också till ett visst antal, tror du? 50 kanske? En nätt och rund siffra. Ungefär som du.
    Stella hates Star Wars
  • och
    Stella Jaded skrev 2012-03-17 20:23:33 följande:
    Ska man begränsa urvalsfrågorna också till ett visst antal, tror du? 50 kanske? En nätt och rund siffra. Ungefär som du.
    Ja, det tycker jag. Med så många frågor ökar sannolikheten för att du ska få i alla fall ett bra svar som du kan använda dig av som argument för att tigga till dig dejter.
    The hard way is the right way.
Svar på tråden Hur vet man om han gillar än och när är det rätt att säga att man gör det till han.