flytningar innan mens??
innan mens... brukar man ha mycket och/eller "tjocka" vita flytningar då... eller brukar man vara nästan torr?? eller?? Hmm... har nog inte reflekterat över det innan.
tacksam för svar!!
innan mens... brukar man ha mycket och/eller "tjocka" vita flytningar då... eller brukar man vara nästan torr?? eller?? Hmm... har nog inte reflekterat över det innan.
tacksam för svar!!
jag vill också veta......hur andra brukar ha det.......
hoho... ingen??? Vi vill ju ha alla era erfarenheter.... *puff*
Finisen hur har du det då? jag har alltid förut (innan krångel och innan jag ´slutade lägga märke till det) haft ganska mycket flytningar jämt.Eller jag har åtminstone aldrig varit torr nån period. Sista 1-1½ åren har jag märkt jag varit torrare.
Maria2.... ja e ju inte säker alls!! *suck* Har en dotter på 1 år och fick mf nu den 28:e dec ca... nu e jag jätte öm i brösten, lite lätt mensvärk och inte mycket o inte lite flytnaingar utan mittemellan... dom e tjocka o vita!!! Denna undran...
Hur har du det då?
jo jag har kanske som du, fast det känns ju som mycket! men det vet jag ju att det känns vid mens tid med.Vet inte om man har mer flytningar men det brukar ju kännas som man blir "kladdig" och man tror mensen kommer....??????? motsägelsefullt!!!!!! fattar du????? verkar som vi har väldigt lika symtom....på vad det nu är......
tur vi har varandra !!!!!
hahaha... ja.... när har du bim?? Jag har ju inte en aning eftersom jag inte haft mens sedan mf. Men jag har beställt 5 st grav stickor från billiga tester. så har inte mensen kommit så testar jag när testerna kommer!
Hej,
Så här har jag läst om flytningar innan mens på forum sidan "Försöker bli gravid" på www.alltforforaldrar.se
"Dagarna mellan äl och mens kallas för de torra dagarna just för att flytningarna nästsnär obefintliga. Har man däremot rikliga, vattniga flytningar kan det vara ett tecken på graviditet!"
Jag kan ju berätta hur jag har det idag, dagen innan IM. Vet inte om jag är gravid (det lutar mer åt att jag inte är det tyvärr...), men så här ser mina flytningar ut.
Jag är fuktig känsla där nere (mer än vanligt). Mina flytningar är vit/gula, igår var strechiga (typ 2-3 cm) i dag är de mer gryniga.
var tvungen att kolla läget med flytningarna.Inte så värst mycket lotion.....men inte torr hihihi här är verkligen alla lite knäppa !!!!!
kan ha bim sön-ons. de 2 senaste ggr har det varit 11-12 dagar.normalt har jag 14 men mensen har hoppat och krånglat.gått över som mest 19 dagar.
jag testade i går....neg....men jag testar på mån om inte mensen dykt upp...köpte ett 3-pack
Tack SingoRaya !!! kom inte ihåg vart de sidorna fanns !!!!! tusen tack !!! (inte för att man vet ett dyft mer ) hihihi
Hej! Usch, ida kändes det som jag fick min mens... bara "rann till där nere" ... sa till killen ... nu kom mensen... men nej! Gick på toa o då va det helt vitt o blött, med andra ord massa flytningar!!
(ursäkta det lite äckliga inlägget, hahahaha)