Mallorca i slutet av april med tre barn, alla tips mottages gärna :-)
Ska åka till Mallorca i slutet av april med tre barn som då är 5år, 1 1/2år och 6 mån. Vill gärna ha tips om allt som man kan behöva tänka på då det är första gången barnen ska åka och även första gången för mig jag reser utomlands och även flyger. Sambon har åkt förrut men aldrig med barn.
Hur gör man med blöjor och barnmat? Min 6 månaders äter ersättning packar man det i incheckat bagage? Hur gör man på planet får man ha med sig en burk med pulver eller kan dom misstänka att man blandat det med något isåfall? Tänkte om man måste ha med sig en oöppnad förpackning det tar ju lite plats.
Hur gör man med blöjor förstår att man kan köpa det på plats men ska försöka ta med så många vi kan ändå har ju två blöjbarn får man lägga det under vagnen och checka in med den?
Mottager gärna alla tips och råd om hur vi ska få en lyckad resa utan att behöva oroa sig. Oroar mig inte så mycket egentligen utan man får ta det lite som det kommer men tänker mest hur man gör med maten på planet för en sån liten.
Någon som har några bra tips och råd??