• Anonym

Suga på fingrarna..

Hur känner ni tjejer för att suga/slicka på killens fingrar efter / under tiden att han pullat er? Är det någon skillnad om han kommit i dig först eller inte?

Vad tycker ni om att kyssas efter att han slickat dig?

Och till er killar som läser, vad tycker ni om att hångla efter att tjejen sugit av dig?

• Svar på tråden Suga på fingrarna..
  • L i n n

Har inga problem med hans fingrar i munnen efteråt.
    Inga problem med kyssar heller.

• Som snö

Linn, har sett dig skriva lite här nu, och du låter verkligen som en tjej man vill ha sex med. Massor av sex, hela tiden. Du låter verkligen som bilden av min drömtjej!

Och till frågan. Nej, bara hon svalt ordentligt har jag inga problem att hångla efteråt!

• Fluppidupp

Att hångla efter att han slickat har jag inga som helst problem med. Att suga på fingrar fattar jag inte grejen med alls. 

• Ant3

Har inga problem med att hångla efter hon sugit mig. Har hon tagit satsen i munnen får hon se till att svälja ordentligt först.

• Aigoo

Har inga problem med att stoppa mina egna fingrar eller hans i munnen efter de varit i mig :)

• Nipus81

Jag brukar stoppa mina fingrar i tjejens mun när jag smekt henne så hon får slicka av dem. Hon har inga problem med det utan jag tror hon gillar det. Att smaka på sig själv alltså.

Jag har inte provat det efter jag kommit i henne så jag vet inte hur det skulle mottas.

När hon sugit av mig (jag har aldrig fått komma i hennes mun) så brukar hon nästan alltid komma upp och kyssa mig direkt efter. Hon verkar gilla det med att jag får smaka på mig själv och jag har heller inget emot det. Hade lätt gjort det om hon hade sperma i munnen med men det lär jag inte få testa i detta förhållande.

• gladkart

Har inga problem med saker i munnen så länge de inte varit i rumpan först. Där går min gräns. Gillar i övrigt både pill och analsex men det som varit där kommer inte i närheten av varken mun eller fitta efteråt. Lite hygien har man ändå.

• Anonym

Jag brukar stoppa mina fingrar i killens mun efter jag smekt mig själv. Han gillar att slicka dem rena. :)

• Anonym
    Anonym skrev 2012-03-20 12:36:50 följande:
    Jag brukar stoppa mina fingrar i killens mun efter jag smekt mig själv. Han gillar att slicka dem rena. :)

Det gillar jag med. Även om tjejen tar försats från kuken och stoppar in med hennes fingrar i mig. Jag suger/slickar gärna av det.
  • Anonym

Jag gillar att suga på hans fingrar för att det på något vis påminner om att suga av honom. Jag gör det gärna när han tar mig bakifrån. Jag har inget problem med var saker varit så länge de inte varit i rumpan. Att kuken varit i mig innan jag suger av honom är bara trevligt.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-05-11 08:11:31 följande:
    Jag gillar att suga på hans fingrar för att det på något vis påminner om att suga av honom. Jag gör det gärna när han tar mig bakifrån. Jag har inget problem med var saker varit så länge de inte varit i rumpan. Att kuken varit i mig innan jag suger av honom är bara trevligt.

Gillar !
  • robertsson

Ett ex tryckte alltid sina tummar i munnen på mig när hon red.. först fattade jag inte vad hon ville men jag skulle bita på dem medan hon drog den in och ut i munnen mellan mina tänder för att få lite smärta :o ..
    Funkade för henne ;) och inte mig emot .. var ganska intressant.. Drömmer

Svar på tråden Suga på fingrarna..