När började Era barn leka med skallra, babygym osv?
Min dotter är nu 8 veckor, o jag längtar så tills hon kan börja "leka" lite. Nu är det ju mest iaktagelse av ansikten o så som gäller! ( o visst är det mysigt det oxå =)
Min dotter är nu 8 veckor, o jag längtar så tills hon kan börja "leka" lite. Nu är det ju mest iaktagelse av ansikten o så som gäller! ( o visst är det mysigt det oxå =)
Max var nog lite över 2 mån när han blev intressered av babygymet på allvar, före har han bara legat där och stirrat Nu går det vilt till i babygymet, slutar alltid med att hela ställningen välter
Skallror började han gilla när han blev runt 3 mån
min flicka på 7 veckor leker redan med babygymmet, slår vilt omkring sig
min dotter var runt 2 mån när hon insåg hur roligt hon kunde ha med babygymet. Nu när hon är tre månader så har hon börjat greppa lite skallror själv och kan leka lite men vid några veckors ålder hade hon redan en favoritskallra som hon skrattade åt. Övriga skallror var inte intressanta förrän runt 2 mån.
Vid 2 mån låg han i gymet och roade sig...
Leka med skallra "själv", d v s hålla själv och skaka den började vid 3½-4 mån!!!
Min dotter roade sig under babygymet väldigt tidigt... vid 1 mån. vid 2 mån. började hon hålla skramlor!
Min son är tre veckor ochhar legat i babygymmet i en vecka nu och studerat leksakerna och viftar som en galning med armarna
Min dotter fick sitt babygym vid 1 mån ålder, har använt det sen dess. Vid 2 månaders ålder blev hon mer och mer intresserad och nu vid 3 månader älskar hon det!!! Börjar även intressera sig för skallror å liknande!
Oh va kul, nu ska jag ta ner babygymmet från vinden med en gång!! Tack ni som svarat!