• Muppis

Är detta okej?

Orkar inte dra hela historien, men jag och min sambo fick en son tillsammans för 6 månader sen, vi har haft svårt att hålla oss sams sen dess. Jag åkte hem till dina föräldrar för en vecka sen, för att vi blev så osams här hemma, och under tiden jag är där får jag höra att det springer en annan tjej här hemma. Okej, inget konstigt med det kanske. Tjejen är våran gemensamma vän, som dock jag endast umgåtts med senare två åren snart då vi har barn i samma ålder. Min samma har nästan aldrig varit med oss eller pratat med henne, men nu som sagt när jag åker så kommer hon hem hit och umgås, och varken jag eller min samma har träffat henne dom senaste tre månaderna. dom hade tydligen träffats i affären när dom handlade samtidigt och hon hade sagt att enm borde träffas eftersom att båda är hemma på dagarna. vilket jag tycker är skumt som också varit hemma men hit har hon inte kommit för det., men å keensv jag lånar hemmet kommer hon hit, allt hon säger är att hon inte visste att jag inte var hemma här hemma. men då tycker väl jag att man hör av sig vill. mig med och frågar .ur jag mår när det är som det är och inte väljer sida bara! jag har sagt till min samma att Li inte gillar att enm träffas ensamma, så nu är han arg på mig för att han inte får träffa henne och tycker att jag är dum och löjlig.. han inte.är även sattlås så telefonen så jag inte kan titta om dom haft kontakt eller inte. Och när jag frågade om det säger han att det är för. att jagsnokar och han vill gå ett privatliv. jag känner mig sviken av båda två och så säger han till mig att, ja vi har kommit fram till att vi inte kan träffas just nu, utan får se när vi kan ses nästa gång. Är jag bara barnslig eller har jag rätt någonstans? ska även tillägga att hon håller på att reparera från sin sambo.

Svar på tråden Är detta okej?