• Anonym (Älskar det)

Killar och tjejer... Gillar ni att spruta/bli sprutade i ansiktet?

För många år sen så var jag tillsammans med en kille som gillade att spruta mig i ansiktet när han kom...
    Träffade sen en annan som jag varit tillsammans med många år som inte gillade den typen av sex (väldigt konservativ) och saknade väldigt mkt att ha lite porrig sex.

För ett tag sen så träffade jag en kille som nu blivit min kk och nästan varje gång som han kommer så runkar han det sista och sprutar mig i ansiktet.
    Jag fullkomligt älskar det men kan ibland känna att det känns "fel" att gilla ngt sånt så mkt.
    Han tar ofta tag i mitt hår och håller fast mig hårt och sprutar sen ner mig och jag blir hur kåt som helst av det...
    Men de få kompisar jag sagt detta till tycker att det är äckligt och framförallt förnedrande och jag känner mig nästan lite konstig som går igång så mkt på det...

Vad tycker ni? Gillar ni sånt och varför? Kul att höra åsikter bara

• Svar på tråden Killar och tjejer... Gillar ni att spruta/bli sprutade i ansiktet?
  • Tokstolla

Äsch, förnedrande är det väl inte om du vill och dessutom tänder på det. Personligen är det inget för mig. Tycker sperma är så sjukt äckligt klibbigt/kladdigt. 

Bry dig inte om vad andra tycker om det känns rätt för dig! =) 

• Anonym

Det som känns rätt för dig är oxå rätt :) Jag gillar att få sperma överallt på kroppen :)

• Anonym

Jag vill absolut inte bli sprutad i ansiktet. Men älskar när han kommer i min mun! (sväljer inte)

Inget fel alls om man själv tycker om det! 

• varmodig
    Anonym (Älskar det) skrev 2012-03-19 21:04:40 följande:
    För många år sen så var jag tillsammans med en kille som gillade att spruta mig i ansiktet när han kom...
    Träffade sen en annan som jag varit tillsammans med många år som inte gillade den typen av sex (väldigt konservativ) och saknade väldigt mkt att ha lite porrig sex.

För ett tag sen så träffade jag en kille som nu blivit min kk och nästan varje gång som han kommer så runkar han det sista och sprutar mig i ansiktet.
    Jag fullkomligt älskar det men kan ibland känna att det känns "fel" att gilla ngt sånt så mkt.
    Han tar ofta tag i mitt hår och håller fast mig hårt och sprutar sen ner mig och jag blir hur kåt som helst av det...
    Men de få kompisar jag sagt detta till tycker att det är äckligt och framförallt förnedrande och jag känner mig nästan lite konstig som går igång så mkt på det...

Vad tycker ni? Gillar ni sånt och varför? Kul att höra åsikter bara
    Det är härligt. Jag brukar göra det på min fru,mmm.
  • Anonym (Inte ovanligt)

Min fru tänder också på det så det händer väl ibland. Får inte ut något av det själv, föredrar att komma i henne, men det är ju alltid trevligt att ge den man älskar njutning.

• Anonym

Vill inte bli sprutad i ansiktet, håret eller halsen ( då ser jag ju inte ). Vill se honom spruta på brösten, magen, venusberget, eller varför inte i mig ( det bästa och skönaste ).

• kire

Om du gillar det och han gillar det, vad är problemet? Spruta på...

Vissa kvinnor gillar det och då gillar jag det också, gillar ju att se min partner kåt. Andra gillar det inte, då gör man det inte, svårare än så är det ju inte

• Matte72

Jag tycker det är riktigt häftigt och upphetsande, men det är såklart inget måste.

Svar på tråden Killar och tjejer... Gillar ni att spruta/bli sprutade i ansiktet?