• Collinsmamma

Läs inte om du inte tål sanning!

Måste bara kräka av mig lite!

Jag har själv varit den här "unga föräldern" som anser att "äldre föräldrar" ser ner på oss och anklagar oss för minsta lilla.. Men jag har insett nu att det är helt och hållet vårt eget fel! Det enda jag har sett som "äldre" skrivit som varit " kränkande" är att Barn inte ska ha barn. Och jag inser nu att dom säger inte det för att vara dumma utan för att få oss att inse hur mycket vi kommer missa i vårt liv. Jag kan säga att jag skulle aldrig byta bort min son, inte ens för alla pengar i världen för min son var min räddning till ett bättre liv, Jag anser mig vara mogen nog till att vara " ung " förälder. Till och med jag som är " ung " förälder retar mig på alla dessa jävla " ung mamma till *** " bloggarna! Ja ni är unga och ni är föräldrar men ni ser väl förfan inte en 35 åring sitta och skriva " gammal mamma till *** " Er ålder har fan inte med er föräldraroll och göra! Och en sak till som jag blir förbannad på är ni " unga " föräldrar som sitter och skriver hus psykiskt dåligt ni mår. SÖK HJÄLP! Folk som inte känner er har inte med hur dåligt ni mår att göra, och att sitta och ljuga om att man är gravid med tvillingar och inte vet vem pappan är?? Och era jävla fjortis videoinlägg där ni sitter aa, auum, asså m.m Väx upp! Tro fan ni får klagomål och kritik när ni beter er som fjortisar!

Ni får ursäkta alla svärdomar.. Blir bara så arg och trött på allas tjat om att dom känner sig kränkta.
    P.S Skriv inte saker i era bloggar som ni vet ni kan få kritik för om ni inte klarar av att ta den!

• Svar på tråden Läs inte om du inte tål sanning!
  • lykantrophona
    Collinsmamma skrev 2012-03-19 23:03:38 följande:
    Måste bara kräka av mig lite!

P.S Skriv inte saker i era bloggar som ni vet ni kan få kritik för om ni inte klarar av att ta den!
    Den här sista delen gäller alla, inte bara unga föräldrar. Folk som nyligen upptäckt bloggar och internet, men har inte koll på att ja, vem som helst kan läsa och alla kanske inte håller med. Man ska kunna ta emot kritik!
  • Collinsmamma
    lykantrophona skrev 2012-03-19 23:06:06 följande:
    Den här sista delen gäller alla, inte bara unga föräldrar. Folk som nyligen upptäckt bloggar och internet, men har inte koll på att ja, vem som helst kan läsa och alla kanske inte håller med. Man ska kunna ta emot kritik!
    Ja, Tack! Glömde skriva det!
  • Tealhawk

TACK! Hatar alla fjortisäcklen som sitter med sina jävla magtröjor så gravidmagen sticker ut och sminkar sig som nån jävla streetwalker och sen tar fula spegelbilder med sin jävla ajjfööön och lägger upp på UNGFJORTISMAMMA98.blogg.fuckyou. gå och DÖÖÖ!!! Ingen bryr sig och det är synd om alla barn som måste födas av såna mammor.

Nu när lite steam är borta. TS har helt rätt. Mamma har ingenting med ålder att göra, om man måste påpeka sin ålder och på något sätt hävda sin så kallade rätt till barn är man inte mogen nog att ha barn.

• Litet My
    Tealhawk skrev 2012-03-20 01:16:25 följande:
    TACK! Hatar alla fjortisäcklen som sitter med sina jävla magtröjor så gravidmagen sticker ut och sminkar sig som nån jävla streetwalker och sen tar fula spegelbilder med sin jävla ajjfööön och lägger upp på UNGFJORTISMAMMA98.blogg.fuckyou. gå och DÖÖÖ!!! Ingen bryr sig och det är synd om alla barn som måste födas av såna mammor.

Nu när lite steam är borta. TS har helt rätt. Mamma har ingenting med ålder att göra, om man måste påpeka sin ålder och på något sätt hävda sin så kallade rätt till barn är man inte mogen nog att ha barn.
  • Furstinna

Jag kan tyvärr inte annat än att hålla med. Dock så tycker jag det du skriver stämmer in på lika många äldre mammor som unga. Jag själv kallar mig inte ung mamma (va 20) och tyckte inte alls att jag va ung. Den missar man väl inte särskilt mkt när man skaffar barn. Jag har då inte missat något vad jag vet.

• Collinsmamma
    Lysrör skrev 2012-03-20 01:28:45 följande:
    Mår du bättre nu?
    Faktiskt.
  • Collinsmamma
    Melie skrev 2012-03-20 07:21:03 följande:
    Någon är bitter :)
    Haha, Nä men de börjar bli rätt jobbigt med allt " jag känner mig kränkt " gnällande :)
  • Collinsmamma
    Furstinna skrev 2012-03-20 07:38:48 följande:
    Jag kan tyvärr inte annat än att hålla med. Dock så tycker jag det du skriver stämmer in på lika många äldre mammor som unga. Jag själv kallar mig inte ung mamma (va 20) och tyckte inte alls att jag va ung. Den missar man väl inte särskilt mkt när man skaffar barn. Jag har då inte missat något vad jag vet.
    Nej jag anser heller inte att jag missat något, Snarare fått ett så mycket bättre liv sen jag fick Collin..
    Man skakar inte hand och presenterar sig som " Unga mamman Nathalie " Varför ska man då skriva det ÖVERALLT på nätet.. :P är bara så trött på det :P
Svar på tråden Läs inte om du inte tål sanning!