Läs inte om du inte tål sanning!
Måste bara kräka av mig lite!
Jag har själv varit den här "unga föräldern" som anser att "äldre föräldrar" ser ner på oss och anklagar oss för minsta lilla.. Men jag har insett nu att det är helt och hållet vårt eget fel! Det enda jag har sett som "äldre" skrivit som varit " kränkande" är att Barn inte ska ha barn. Och jag inser nu att dom säger inte det för att vara dumma utan för att få oss att inse hur mycket vi kommer missa i vårt liv. Jag kan säga att jag skulle aldrig byta bort min son, inte ens för alla pengar i världen för min son var min räddning till ett bättre liv, Jag anser mig vara mogen nog till att vara " ung " förälder. Till och med jag som är " ung " förälder retar mig på alla dessa jävla " ung mamma till *** " bloggarna! Ja ni är unga och ni är föräldrar men ni ser väl förfan inte en 35 åring sitta och skriva " gammal mamma till *** " Er ålder har fan inte med er föräldraroll och göra! Och en sak till som jag blir förbannad på är ni " unga " föräldrar som sitter och skriver hus psykiskt dåligt ni mår. SÖK HJÄLP! Folk som inte känner er har inte med hur dåligt ni mår att göra, och att sitta och ljuga om att man är gravid med tvillingar och inte vet vem pappan är?? Och era jävla fjortis videoinlägg där ni sitter aa, auum, asså m.m Väx upp! Tro fan ni får klagomål och kritik när ni beter er som fjortisar!
Ni får ursäkta alla svärdomar.. Blir bara så arg och trött på allas tjat om att dom känner sig kränkta.
P.S Skriv inte saker i era bloggar som ni vet ni kan få kritik för om ni inte klarar av att ta den!