• Anonym (JA!)

Jag gurglade Whisky!

Ja, jag är så satans jävla förkyld med en hals som snart tar livet av mig!

Så igår när jag skulle sova använde jag mig av en gammal huskur. Jag gurglade lite whisky som jag sen spottade ut....

42% whisky och säkerligen rann några droppar ner i magen, men det hjälpte faktiskt mot det halsonda!

• Svar på tråden Jag gurglade Whisky!
  • Border
    Anonym (JA!) skrev 2012-03-20 08:46:23 följande:
    Ja, jag är så satans jävla förkyld med en hals som snart tar livet av mig!

Så igår när jag skulle sova använde jag mig av en gammal huskur. Jag gurglade lite whisky som jag sen spottade ut....

42% whisky och säkerligen rann några droppar ner i magen, men det hjälpte faktiskt mot det halsonda!
    Då kanske det hjälper mot influensa oxå. Har tyvärr ingen whiskey hemma, men jag brukar gurgla saltvatten och det brukar hjälpa riktigt bra
  • Anonym (JA!)
    LillGris skrev 2012-03-20 08:50:17 följande:
    Fifan så gött :D
    Haha ja, sen att jag suktat efter smaken av en riktigt god whiksy sen jag plussade gjorde ju inte beslutet svårare att ta..
  • Anonym

några få droppar whisky gör väl inget. Hellre några små droppar sprit än en alvedon eller antibiotika.
    Nästa gång prova med att pressa en hel citron och dricka saften som den är. Mirakel mot halsont.

• Anonym (JA!)
    Anonym skrev 2012-03-20 09:09:47 följande:
    några få droppar whisky gör väl inget. Hellre några små droppar sprit än en alvedon eller antibiotika.
    Nästa gång prova med att pressa en hel citron och dricka saften som den är. Mirakel mot halsont.
    Tack för tipset!! Alvedon lever jag på tyvärr då jag har en hemsk foglossning. Men jag håller med dig.. Försöker alltid med huskurer innan jag vräker i mig värktabletter eller sökare läkare för nått..
Svar på tråden Jag gurglade Whisky!