• avil

pronaxen+ipren?? får man ta?

eller måste det vara pronaxen +alvedon typ?

Finns väl ingen att ringa nu o fråga.........vet nån här?

har hemsk ryggvärk o fått pronaxen av läkare,men vill gärna kombinera den med nån annan för maxeffekt.   

• Svar på tråden pronaxen+ipren?? får man ta?
  • Majsan242

Eftersom båda är NSAID är det ingen bra idé att kombinera, då är det bättre o kombinera med alvedon/panodil. 
    1177 kan man väl ringa till dygnet runt? 

• avil

oki,tack!!
    jaha,ja just ja,men jag har så dålig erfarenhet av de,har ringt de via jobbet-o då har vi fått så dåliga svar  

• Majsan242
    avil skrev 2012-03-20 17:57:02 följande:
    oki,tack!!
    jaha,ja just ja,men jag har så dålig erfarenhet av de,har ringt de via jobbet-o då har vi fått så dåliga svar  
    Nä sant ibland får man prata med en sopa men ibland har man tur o hamnar hos nån kunnig... trist när de gör så mkt reklam för sig på tv o dyl att de inte kan hålla bra standard på svaren.
  • avil

men eftersom jag får ta 2 pronaxen,så tar jag inte ipren sen då,utan alvedon eller pamol,som jag har hemma-tack!

• Scream2

Du litar mao mer på vem som helst på FL....

• Scream2

TS är du ute efter spänning i livet?

• avil

man kan ju lägga ihop 2+2......o beroende på svar ma får,så KAN man ju söka på andra sidor på nätet med.......

• Majsan242

"Vem som helst" i det här fallet råkar vara en läkarstuderande

• Scream2
    Majsan242 skrev 2012-03-21 09:59:02 följande:

WOW, va impad jag blir....
  • Majsan242
    Scream2 skrev 2012-03-21 21:56:51 följande:
    WOW, va impad jag blir....
    :P inte så jag menade, bara att det ibland går att få vettiga svar även på forum, om man har tur :)
  • Coyote
    Majsan242 skrev 2012-03-21 09:59:02 följande:
    Förlåt, men det säger ju ingenting egentligen. Du kan ha börjat plugga nu i januari och kan ännu mindre än en undersköterska, eller så kan du vara i slutet av din utbildning och besitta större kunskaper.
  • avil

men sluta nu........varför ska det alltid "tjafsas" om bagateller???
    Får det bara vara bra med att det inte är nån stor ide att ta två preparat av NSAID typen,helt enkelt! Det visste jag faktiskt redan om fast jag tänkte inte på att ipren var det!
    Kan det inte räcka då?  

• Majsan242
    Coyote skrev 2012-03-21 23:40:44 följande:
    Förlåt, men det säger ju ingenting egentligen. Du kan ha börjat plugga nu i januari och kan ännu mindre än en undersköterska, eller så kan du vara i slutet av din utbildning och besitta större kunskaper.
    True dat! :D Drar tillbaka mitt oresonliga resonemang :)
  • Coyote
    Majsan242 skrev 2012-03-22 10:26:40 följande:
    True dat! :D Drar tillbaka mitt oresonliga resonemang :)
    Haha, nu har du ju helt rätt, förstås, men jag skulle nog råda dig att inte använda "läkarstuderande" som argument för att du har rätt.
  • Majsan242
    Coyote skrev 2012-03-22 20:28:05 följande:
    Haha, nu har du ju helt rätt, förstås, men jag skulle nog råda dig att inte använda "läkarstuderande" som argument för att du har rätt.
    Nä det räcker med att säga att jag är jävligt smart ;)
  • Coyote
    Majsan242 skrev 2012-03-23 10:25:45 följande:
    Höhö, kör på det! Själv brukar jag hänvisa till fass.
  • Scream2
    Majsan242 skrev 2012-03-23 10:25:45 följande:
    Fast du bevisade väl lite att du kanske inte var så jävla smart där uppe, eller?
  • Majsan242
    Scream2 skrev 2012-03-23 10:42:04 följande:
    Fast du bevisade väl lite att du kanske inte var så jävla smart där uppe, eller?
    schhh... det får va vår hemlis ;)
Svar på tråden pronaxen+ipren?? får man ta?