• Kalina

Halloj alla!Nu vill jag framkalla mina bilder på lillan,nån som vet nåt bra ställe att skicka bilderna till?

Hej!
    Nu har jag samlat så mycket foton i datorn .
    Måste skicka in dem på framkallning.
    Vet ni nåt bra ställe att skicka dem till?
    Det är ca 200 bilder så ju billigare desto bättre,vill dock ha bra kvalite, så tipsa mig nu var jag ska skicka dem.

• Svar på tråden Halloj alla!Nu vill jag framkalla mina bilder på lillan,nån som vet nåt bra ställe att skicka bilderna till?
  • tutim

Satt just och skulle skriva ett inlägg med samma fråga så jag puffar lite och väntar med spänning på svar

• Veliga Mamman

Anlitar alltid postfoto, bra priser och fri frakt. Enkelt och man behöver inte ladda ner något program för att kunna ladda upp sina bilder.

• Springsteen

www.korthuset.se 1.19 per kort... första gången en "uppläggningsavgift
    Fick korten på 3 dagar!!!

• VeraCB

Jag brukar använda fujicolordigital.se eller onskefoto. se
    Hos de första hämtar jag korten själv på närmaste fujibutik, inga porto- eller exp-avgifter, hos det andra stället kostar det 29 kr tror jag, då får jag dem hem i lådan !
    (använder fuji när jag bara vill ha några få kort, önskefoto när jag samlat på mig många !)
    Har varit nöjd med korten hos båda.

• Jennelii

Jag skickade till postfoto, nästan 200 bilder, om inte mer...men jag är VÄLDIGT missnöjd, ett kort var ett svart streck i, som att bilden började på ena sidan, så ett tjockt streck o sen fortsatte det efter strecket, fast det egentligen skulle varit..öhh...nu kan jag inte förklara...är för trött.. sen var det superkonstiga färger på MÅNGA av korten. Vissa bilder var jättefina medans andra var superdåliga, dit skickar jag INTE igen!!

• Havsblomma

Vill du ha bra kvalité med både bra kontraster och färger, använd www.profoto.se (lite dyrare med också lite tjockare fotopapper) eller www.crimson.se (riktigt bra priser för sin proffslabbkvalité - dock lite tunnare papper är Profoto).

• Våra Liv

om du bor när ett SIBA hus så framkalla där skitbra bilder och hela januari ut så betalar du 0.99 öre per bidl om du framkallar 100 bilder så det blir 100 kr för 101 bilder typ så är det en avgift på 9 kr. SKITBILLIGT!!!! jag har framkallat 400 bilder sen december där u
    man kan hämta bilderna där så slipper man betala frkt men om man inte bor i närheten kan du få det hemskickat oxå men då tillkommer fraktavgift men fortfarande billigare än som flesta ställena.
    www.siba.se

• Kalina

Jag bor nära en Siba butik så jag testar nog där. Behöver framkalla ca 200 bilder.
    Tack alla för tipsen!

• Våra Liv

välj inte fyll ut i alllternativen för då kan en del av bilden försvinna så åt det bara vara när du beställer =)

Svar på tråden Halloj alla!Nu vill jag framkalla mina bilder på lillan,nån som vet nåt bra ställe att skicka bilderna till?